paardentandart langs geweest

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Anita
Contacteer:

Re: paardentandart langs geweest

Bericht door Anita » wo 27 mei 2009, 10:53

Balen dat het niet gelukt is, hopelijk bij de kliniek meer succes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » do 28 mei 2009, 13:35

DA belde net over Crystal. Hij verontschuldigde zich eerst, dat hij niet eerder gebeld heeft maar hij heeft het erg druk op dit moment. Zij hebben ook weer foto's gemaakt van de wortels van de kiezen. Het blijken toch wolfstanden te zien die extreem groot zijn (op zo'n jonge leeftijd had hij ze in ieder geval nog nooit zo groot gezien). Ze moet helemaal plat gemaakt worden en hopen ze er vanavond nog uit te kunnen halen. Anders word het morgenvroeg. Maar omdat ze onder gehele narcose moet, kan ik ze in geen geval vandaag meer ophalen.
Dus dat word nog een nachtje uit logeren voor haar |( .
Fran

Bericht door Fran » do 28 mei 2009, 15:18

Balen dat ze moet overnachten, wordt een dure grap zo. Maar je hebt nu wel een uniek paardje met zulke grote tanden ;)
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » do 28 mei 2009, 20:30

De dierenarts belde van avond om kwart over negen op dat ze eruit zijn. Ik kan Crystal morgenvroeg vanaf acht uur ophalen. Ik moet alleen volgend jaar nog even haar wel weer laten controleren. Ze heeft toch een beetje een "rot"gebit, maar omdat ze nog jong is en nog bezig met wisselen zal het volgens hem wel goed komen. Alleen moeten we het dus wel even in de gaten houden.
Viv

Bericht door Viv » vr 29 mei 2009, 04:21

Nou lopen onze puppies allebei met gaten in hun waffeltje. Arme meid.... hoop dat het 1x en niet weer was.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 29 mei 2009, 07:10

nobbygaard schreef:DA belde net over Crystal. Hij verontschuldigde zich eerst, dat hij niet eerder gebeld heeft maar hij heeft het erg druk op dit moment. Zij hebben ook weer foto's gemaakt van de wortels van de kiezen. Het blijken toch wolfstanden te zien die extreem groot zijn (op zo'n jonge leeftijd had hij ze in ieder geval nog nooit zo groot gezien). Ze moet helemaal plat gemaakt worden en hopen ze er vanavond nog uit te kunnen halen. Anders word het morgenvroeg. Maar omdat ze onder gehele narcose moet, kan ik ze in geen geval vandaag meer ophalen.
Dus dat word nog een nachtje uit logeren voor haar |( .
Jeetje wat een gedoe met die tanden! Gelukkig is het goed afgelopen! Ff een vraagje gewoon uit nieuwschierigheid word Nobby dan niet helemaal leip als ze alleen achter blijft? Im kan ik echt niet alleen laten die word helemaal gek
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » vr 29 mei 2009, 12:07

Jeetje wat een gedoe met die tanden! Gelukkig is het goed afgelopen! Ff een vraagje gewoon uit nieuwschierigheid word Nobby dan niet helemaal leip als ze alleen achter blijft? Im kan ik echt niet alleen laten die word helemaal gek
Afgelopen dinsdag was Nobby vreselijk over haar toeren. Toen durfde zelfs mijn verzorgster die absoluut niet bang is, niet te rijden met haar. Maar de rest van de dagen stond ze gewoon rustig totdat ze de auto zag of hoorde.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » vr 29 mei 2009, 12:16

Dit zijn de ellendige tanden die eruit moesten.

Afbeelding

Afbeelding

Crystal is nu weer thuis. Ze mag gewoon lekker op de wei en haar ding doen. Ze mag alleen 6 weken geen bit in en ik moet haar even in de gaten houden. Maar de dame voelde gewoon goed vanochtend.
Had ook nog even met de stalmeester gepraat. Hij vond Crystal wel erg druk. Ze heeft gisteren bijna de hele dag in haar stal staan te draaien en zodra dat ze de deur open deden wilde ze eruit stormen. Toen ik dus vanochtend haar uit de stal haalde en haar rustig vastbond aan de stal om haar beenbeschermers om te doen, stond hij versteld dat ze nu dus wel rustig was. Hij vond het ook ineens een heel ander paard. Ook verbaasde hij ervan dat ik haar gewoon in mijn eentje laadde en dat ze gelijk de trailer in liep :)) .
Wel leuk om te horen dat ze dus gelijk anders is als je wat met haar doet.
Nu is ze het natuurlijk ook niet gewend om de hele dag in een stal te staan. Dus snap wel dat ze dat niet leuk heeft gevonden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » vr 29 mei 2009, 16:46

Holy mozes wat een slagtanden 8)
Ze zal wel blij zijn dat ze weer thuis is, en Nob helemaal in de Nobjes _O-
Sterkte ermee.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie