Vandaag heb ik mijn eerste springles gehad met mijn super fjordsel . Ik weet dat ze wel kan springen en ze vind het echt super leuk, maar ik had het nog niet echt gedaan en vind het ook een beetje eng . Nou vandaag had ik dus een springles genomen speciaal voor paardlief. Ze vind het zo leuk dat ik maar les ga nemen om over mijn angst heen te komen en dat we dressuur en springen en boscrosse kunnen afwisselen .
Mijn houding is niet super maar word dus aan gewerkt.
Begonnen met balkjes
Kruisje
Daar komen wel
Ennnn JUMP
Landen is nog niet zo soepeltjes
Zooo hoog gesprongen
Nog beetjes dressuur gedaan
Mijn Toppers: Blondie Fiorano Aiden van de Alsemgeest
zozo, knap gedaan ondanks dat je het eng vindt. Ik vindt het ook eng hoor, maar ik doe het wel eens tussendoorhaha, alleen als Jordy mij dan doorheeft, gaat hij dus echt NIET meer over de hindernis haha. dus goed gedaan!
♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Goed gedaan voor iemend met de bibbers. Ze loopt ook netjes maar pas op dat ze niet te diep gaat.
Gaaf dekje. Zijn die plekken op haar voorbenen ook van het ecxeem?
Zortin Z1 + 10 alweer! Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!! Jamie preferent, keur, prestatie en model !
Les is gewoon het beste om over je schrik heen te komen hoor! Ik was/ben ook zo'n schijterd met springen, maar voor ik het wist vloog ik over 1m in de les!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Goed gedaan !
Toen ik nog onder het zadel kon rijden met mijn k.w.p.n er was dat het grote genieten. Lekker wat springen en daarna was hij lekker los en wakker voor het dressuurwerk.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten