Ekdal is de naam!
- Senna&Cajra
Re: Ekdal is de naam!
Veel plezier met Ekdal. Weer een Timor 

Wat leuk joh!! Gefeliciteerd met Ekdal. Ik vind het een leuke naam! Ik vind het goed bij een fjord passen, lekker stoer!
Wel leuk nu er zoveel Timor E-tjes zijn!!! Ben benieuwd hoe ze allemaal uitgroeien.
(en wel je vader lief aankijken he, of hij je naar de keuring in Lisse brengt, hihi)
Wel leuk nu er zoveel Timor E-tjes zijn!!! Ben benieuwd hoe ze allemaal uitgroeien.
(en wel je vader lief aankijken he, of hij je naar de keuring in Lisse brengt, hihi)
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Laat hem maar gauw aan ons zien.
Laat hem maar gauw aan ons zien.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Eindelijk heb je hem thuis Roos! Ben benieuwd naar de foto's van jou eigen E'tje! Heel veel plezier met hem gewenst 

Dag lieve, lieve Trix... 

Wat leuk dat het zo goed gaat, hij heeft een leuke nieuwe baas gekregen gelukkig........ 

Gefeliciteerd met Ekdal vindt het een leuke naam hoor. Snel foto's plaatsen en ook van Danc
Gefeliciteerd Roos!!
Super leuk!
Ben benieuwd naar foto's!
Opvolger is altijd goed toch
Super leuk!
Ben benieuwd naar foto's!
Opvolger is altijd goed toch

Oeh hier ben ik heel benieuwd naar. Ekdal was als veulen een groot en knap ding wel. Mja, Zoraike is ook een topmerrie (die was zo heerlijk in de omgang, lekker relaxt en toch voor je werken, super gangen..heerlijk dier).
Geluk is de vrucht van intens werk
Ekdal en Danc zijn dikke vrienden, lekker knabbelen aan elkaar. En Ekdal is al zooooo groot( of danc klein
)denk dat het ongeveer 10 cm met danc scheelt(danc is 1.41)
Ik zag een foto van de keuring van Rolde van vorig jaar(bedankt Janna!!)en daar zie ik achter Zoraike een kleine Ekdal staan.
Vandaag komt de DA om te enten en zijn wormenspuit heeft ie ook al gehad, doet ie allemaal heel braaf, net zoals hoefjes geven.

Ik zag een foto van de keuring van Rolde van vorig jaar(bedankt Janna!!)en daar zie ik achter Zoraike een kleine Ekdal staan.
Vandaag komt de DA om te enten en zijn wormenspuit heeft ie ook al gehad, doet ie allemaal heel braaf, net zoals hoefjes geven.
Gefeliciteerd met Ekdal. Het is een typisch Noorse naam.
De "E" spreek je uit als een "ee' dus Eekdal waarbij de de "ee" wat terugneemt in de mond. "Dal' spreek je iets langer uit zodat je eigenlijk zegt "eejkdahl". Ek betekent -eik- en Dal betekent -vallei-. Ekdal betekent dus "vallei met de eiken". Een mooie wijze naam. Ik zou deze naam van zijn lang zal hij leven nooit veranderen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Veel geluk met hem!!
De "E" spreek je uit als een "ee' dus Eekdal waarbij de de "ee" wat terugneemt in de mond. "Dal' spreek je iets langer uit zodat je eigenlijk zegt "eejkdahl". Ek betekent -eik- en Dal betekent -vallei-. Ekdal betekent dus "vallei met de eiken". Een mooie wijze naam. Ik zou deze naam van zijn lang zal hij leven nooit veranderen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Veel geluk met hem!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Onwijs bedankt Janneke..weer wat geleerd...

Hey wat leuk een 2 jarige erbij. Ik vind de naam juist wel wat stoers hebben.
Veel plezier met Ekdal.
Veel plezier met Ekdal.
Wodan en ik M1+10
Ekdal is nog niet eens 1 jaar, maar hij vindt zichzelf wel onwijs stoer en 2 jaar hoor dat wel 

Nogmaals, ik vind de naam Ekdal ook prachtig, helemaal met bovenstaande uitleg van 'jankeke'. Lekker houden zo!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ik moest er eerst wel aan wennen, maar na een weekje klinkt het toch best wel apart 

- melle_odet
Hey Roossie wat leuk dat je nu een jonge fjordentelg hebt! Gauw foto's plaatsen!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.