VRIJDAG
Op de boot in de trailer

Op stal

Anja op Anka die helaas niet over de schermen heen konden kijken (ik wel

Sjit.. Een hek.. hier kunnen we de duinen óók niet in

Babygansjes onderweg

We hadden mooi licht alleen geen tijd om uitgebreid foto's te maken (we wouden wel voor het donker weer terug op stal zijn)

Toen kwamen we na de tijd nog langs de manege, waar we Evalien aan het rijden zagen, dus ff mee theeleuten bij haar op stal. Daar was een heel schattig veulentje (waar Evalien een móóie foto's van heeft gemaakt

ZATERDAG
Buitenrit zaterdags hebben we van paard verwisselt. Was al dat gehobbel op Carlito ook wel eens zat

Omstebeurten heuvel op en af voor de foto. Wou niet zo goed, omdat ze allebei verlatingsangst hebben

Yééh, we zijn zo weer bij elkaar Carlito!

Toen was de beurt aan Anja en Carlito

Hóóóóói!!

En toen stonden we ineens in de zee!

NAT!

Ik wil drinken; Nee, doe maar niet

Woei.. En hoge golf! (Carlito is 1,65m, Anka 1,43.. Het water liep bij Anka soms dus ook óver het zadel heen

Langs de branding draven wou niet echt aangezien wit eng was én de verlatingsangst

Dicht bij elkaar stilstaan lukt wél!

Anka en ik

Anka was niet zo onder de indruk van de branding

Ik slim had alleen leren rijlaarzen bij me, waar dus een rits in zit.. Oftewel ik sopte in mijn laars. Dus na de zeeavontuurtjes moest ik even mijn laarzen legen:

ZONDAG
Op de één of andere manier hebben al mijn paarden de beukeritis.. Anka was dus Svenna helemaal aan de kant aan het duwen, dus vandaar dat de dames nogal lol hadden:
Links Evalien op Svenna; rechts Anja op Anka

Maar uiteindelijk mochten ze elkaar wel

Hai, lieverd

Op de terugweg hadden we Evalien op Carlito gezet en Anja op Svenna:

Als Evalien nou ook helemaal groene kwijl om haar mond had gehad, was het een perfect match

Hoe tegengesteld kan je zijn:
Donker <> licht

Onderhals dr op <> onderhals er af