Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
ing-1970
Bericht
door ing-1970 » wo 29 apr 2009, 20:10
Vandaag voor de derde maal carlo geprobeerd over de brug heen te krijgen,maar meneer weigerde in alle talen.
Goedschiks geprobeerd,met andere paarden ging het ook niet,tik met zweep ging averecht,s werken,.
Ik ben eruit ,hij is bang voor water.
denk dat dit een geduldig zaakje wordt.

-
nina1993
Bericht
door nina1993 » wo 29 apr 2009, 20:43
Oei, ik ken het. Wil je hoop niet de bodem in slaan, maar ik heb inmiddels al 8 jaar geduld en ze is nog steeds "bang" voor water. We hebben wel vooruitgang geboekt hoor, Kan haar nu los afspuiten/wassen en ook een plas op de weg of een kleinere plas op een zandpad hebben we overwonnen. Meer dan dat zal het waarschijnlijk ook niet worden, dus ik laat het er maar bij. Zou nog wel heel graag een strandrit met haar maken, maar dat zit er echt niet in volgens mij.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
roos
Bericht
door roos » do 30 apr 2009, 05:32
Owh herkenbaar hoor en dan is het nog irritanter als mensen dan gaan zeggen dat je het zo en zo moet gaan doen..ja hallo dat heb ik al gedaan!
Danc heeft het in een andere vorm die doet net of ie bang is maar neemt me gewoon in de maling!
Succes!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
Viv
Bericht
door Viv » do 30 apr 2009, 05:51
Herkenbaar meis, Tjo liep na 9 jaar eindelijk door een plas in het bos (zonder met kar en al in de boom te gaan hangen).
Heeeeeeeeeeeellllll veel geduld hebben helaas, of accepteren dattie die brug iig niet overgaat.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » vr 01 mei 2009, 16:19
Bij RB heb ik er lang over gedaan (lees jaren), maar ik heb hem vorige zomer eindelijk het water in gekregen. Veel geduld, veel belonen en VEEL koekjes (

) doen wonderen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » vr 01 mei 2009, 20:05
even hopen op een droge zomer,dat er ff geen water is, dat hij er dan over gaat...en de volgende keer ook..................ik hoop het voor je
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » za 09 mei 2009, 13:57
Vlin weigerde ook in alle talen..........totdat zijn GROTE ROZE WOLK er wel door ging.Tja en dat kun je je als (net gecastreerde)hengst niet over je kant laten gaan. Er gloort dus nog hoop. Anders gewoon accepteren en (hele einden) omrijden. (deed ik in het begin ook)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.