Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Evelien, woon in Zevenbergen (NB) en ik heb de luxe dat ik op de fjorden van Annemarie (Aurora) en Jos (haar vader) mag rijden!

Daar kom ik al vanaf mijn 11e jaar en ben nu 26. Dat is al een tijdje dus, ben er kind aan huis.
Ik ben daar begonnen op 1 welshpony (je kent het wel, verzorgpony ( /rijpony) en aangezien hun hobby's altijd een beetje uit de hand lopen staan er nu 9 fjorden, 10e op komst. Het zijn dus de fjorden van Jos en Annemarie, ze fokken ermee. Het is de laaste jaren grotendeels een opeenvolging van een tijd (in)rijden en weer verkopen. Alleen dat verkopen is toch altijd weer even slikken, het lukt ook niet altijd om er afstand van te doen vandaar dat er toch bijna 10 staan.

Ze zijn begonnen met Furora, de vaste fokmerrie, die nu ook weer op springen staat.
Dan heb je Zariska die zaterdag is bevallen van Freya. Unique en Minerva worden door Jos en Annemarie gereden voor het rijtuigje.
Ik ben nu net 2 maanden geleden met Celine begonnen, dat gaat super!! Daar ben ik zo blij mee, gelukkig laten ze haar dit jaar nog niet dekken

Evelien (ja naar mij vernoemd) en Enzo en Davina zijn de jonkies.
Nou dan was dit dus mijn 1e berichtje.....