Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » za 25 apr 2009, 19:23
.......dingen die het doen, die het doen. Het zijn de kleine dingen die het doen....

.Elke ochtend schept de man van mijn rijmaatje poep uit de wei en elke avond doe ik dat. Zo blijft de wei heerlijk vrij van poep en dus wormen. Dus zo vananvond ook weer. Vlin vindt dat allemaal wel best en blijft heerlijk knabbelen aan zijn hooi of legt een enorme drol op de plekken waar ik al ben geweest. Nu was ik klaar en Vlin stond me al wat te volgen met zijn blik. Plotseling zag ik wat glinsteren....glas. In de wei. Waar dat vandaan komt mag Joost weten. Ik op mijn knieeën met mijn rug naar Vlin toe om al het glas bijeen te rapen. Hoor ik ineens mijn rijmaatje zeggen "hij komt eraan". Ik blijf zogenaamd doorzoeken en ik hoor Vlin heel zachtjes naar mij toe komen. Eventjes niets......maar toen een heel zacht duwtje tegen mijn schouder "hee, hallo, ik ben hier'. En gekroel met zijn neus door mijn haar. SMELT, ZUCHT, ZWIJMEL. Heeft hij nog nooit gedaan...........
Het is zo'n klein gebaar maar heeft zoveel impact.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » za 25 apr 2009, 19:36
zal wel denken, vrouwtje, zo klein ben ik niet, ik ben hierrr.
Super dat hij dat zo lief doet, dat is echt even zwijmelen en daar kan je maar 1 ding op doen, en dat isheerlijk van genieten
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
Viv
Bericht
door Viv » zo 26 apr 2009, 05:53
Heerlijk is dat he?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » zo 26 apr 2009, 07:28
Wat schattig, helemaal als hij dat nog nooit heeft gedaan. Hoezo ze houden je in de gaten als je rond hun bezig bent.
Wodan en ik M1+10
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » zo 26 apr 2009, 08:21
Wodan@ Als wij in de wei poepruimen staan zij meestal met hun viertjes met hun snuiten diep in de hooibak. Ze kijken dan niet op of om. Wij lijken dan wel niet te bestaan snif, snif. Alleen het hooi is dan belangrijk.
Eergisteren kwam Vlin toch een keer nieuwsgierig kijken naar wat ik doe, om zijn neus in de kruiwagen te duwen.
Maar gisteren begon hij mij met zijn ogen te volgen en toen ik dat glas vond zocht hij dus echt toenadering bij mij en dat was zo nieuw. Zo heerlijk.
Lekker ding is Vlin toch!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
-
Jeempie
-
Contacteer:
Bericht
door Jeempie » zo 26 apr 2009, 09:10
Fijn om van zulke kleine dingen te kunnen genieten!
Zortin Z1 + 10 alweer!

Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 26 apr 2009, 10:12
Oh wat heerlijk Janneke zo'n moment met je paard. Ik heb genoten van je verhaal.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco