Ik had voor mezelf al bedacht dat ik graag een nakomeling wilde hebben van de hengst Timor. Dit omdat ik Skreia altijd nog eens had willen laten dekken en dan was het voor 99,9% Timor geworden

Eerst heb ik een tijdje contact gehad met Annabel over Banjer, maar hoorde later van Bart dat hij nog een ruin van Timor had alleen een jaartje jonger en dat hij daar zelf erg gecharmeerd van was. Hier werd ik toch ook erg nieuwsgierig naar.
Zaterdag 11 april afgereist naar Wanneperveen samen met Janine (verzorgster). Daar eenmaal aangekomen hoorde ik dat Banjer inmiddels al verkocht was maar de andere ruin nog niet. Toen ik hem zag was ik gelijk verliefd op zijn koppie en hij had ook nog eens leuke gangen. Daarnaast ook nog zijn mooie papa even mogen bewonderen, een 3 jarige ruin van Anton en een 4 jarige merrie van Kunar.
Mijn keuze is gevallen op de bijna 3 jarige ruin van Timor. Zijn naam is Cas en heeft als moeder Ymea. Hij meet op dit moment al zo'n 1.48, is vandaag goedgekeurd en zal waarschijnlijk a.s. zaterdag in Rotterdam aankomen

11 april:

Gemaakt door Annabel:

18 april:
Cas en ik (let niet op mijn haar)

Cas en Janine

Wen maar alvast aan véél foto's