Eachann en Ewald thuis!
Re: Eachann en Ewald thuis!
Wat een heerlijke foto's, die hebbewn een goed plekje bij je gekregen !
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Wat een leuk stel heb je
inderdaad heel verschillend!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Te snoezig gewoon!!! Van harte gefeliciteerd met deze twee geweldige kerels en nu vooral genieten!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Als ik tijd heb ga ik even snuffelen hier in oude topics. Inderdaad, ik heb de zoekfunctie geprobeerd, maar die geeft weinig weer.Kelly
Helaas werkt de zoekmachine niet mee maar hier op FW staan ook nog wel foto's van Zadrika (Ewald ook wel als veulen).
Heb Zadrika een keer gereden met bestgaand paard tijdens de CK op Hoenderloo.
En een paar keer in het bos bij Rien.
Op stal en in de hand een heerlijke knuffel maar onder zadel ging ze echt lekker aan het sjouwen.
Leuk dat je wat over het karakter van Zadrika kan vertellen.
Ok, ik was al bang dat ze ziek was oid, gelukkig. Wel een leuk thuis komertje donderdag, dan kan ze lekker de foto's van Eachann bekijken.Anita45
Die hebben elkaar al helemaal gevonden. De een na laatste foto is heel herkenbaar van de foto's van Esther. Ik heb Esther net even per telefoon gesproken. Ze zit in Den Haag t/m donderdag en kan daar niet op internet maar ik heb haar even verteld van de foto en jouw commentaar erbij Daphne. Ze moest er hartelijk om lachen en is stiknieuwsgierig maar moet geduld oefenen tot donderavond.
Elke avond halen we de mannen eventjes van het land om er een borsteltje over te halen. Heerlijk vinden ze dat, en er komt telkens een pak haar vanaf.
Ewald was eigenlijk gelijk geen probleem, loopt lekker met een los touwtje achter je aan. Eachann daarintegen trekt je het liefst mee, en als hij de kans krijgt stijgerend, haha.
Maar,,, hij was vandaag zo zoet, hij begint het een beetje door te krijgen dat spelen bij "ons" geen zin heeft, dat mag hij 23.5 uur per dag al.
We hebben vandaag weer wat vooruitgang geboekt met "duo penotti",

Vanavond de kleintjes weer gehaald om te poetsen, Yvonne Eachann en ik Ewald, Eachann had het door, liep netjes mee.
En toen geprobeerd de voorhoefjes uit te krabben, want de hoesmit komt vandeweek.
En dat ging heel erg goed

Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
He, daar is Ewald dan.
Hij heeft het goed naar zijn zin zo te zien.
Over Zadrika, zijn moeder, kan ik je nog veel meer vertellen.
Zadrika is een van de jongste prestatie merrie's.
Ze heeft als 3 jarige een zadelproef gedaan met mij en het jaar daar op een trek en menproef.Alle met een goed resultaat.
Op de keuringen heeft zij het ook goed gedaan, zelfs een keer kampioen in spoordonk.
Ze is verkocht aan een nederlander die in zuid frankrijk woont.
Ik heb haar begin van het jaar nog op de vrachtwagen gezet naar haar nieuwe baasje. (die had haar helemaal uiutgezocht op internet en wilde perse haar hebben)
Zadrika komt uit Hendrika en dat was een paardje met gebruiksaanwijzing.(erg drammerig en sterk).
Maar zadrika is juist heel makkelijk en erg werkwillig.
Nou Hermansen is ondertussen wel bekend
Dus de combinatie moet goed zijn.
Ik zal een kijken of ik nog wat van Zadrika heb(ben er bang voor) maar van Ewald als veulen moet ik nog wel wat hebben.
Hij heeft het goed naar zijn zin zo te zien.
Over Zadrika, zijn moeder, kan ik je nog veel meer vertellen.
Zadrika is een van de jongste prestatie merrie's.
Ze heeft als 3 jarige een zadelproef gedaan met mij en het jaar daar op een trek en menproef.Alle met een goed resultaat.
Op de keuringen heeft zij het ook goed gedaan, zelfs een keer kampioen in spoordonk.
Ze is verkocht aan een nederlander die in zuid frankrijk woont.
Ik heb haar begin van het jaar nog op de vrachtwagen gezet naar haar nieuwe baasje. (die had haar helemaal uiutgezocht op internet en wilde perse haar hebben)
Zadrika komt uit Hendrika en dat was een paardje met gebruiksaanwijzing.(erg drammerig en sterk).
Maar zadrika is juist heel makkelijk en erg werkwillig.
Nou Hermansen is ondertussen wel bekend

Dus de combinatie moet goed zijn.
Ik zal een kijken of ik nog wat van Zadrika heb(ben er bang voor) maar van Ewald als veulen moet ik nog wel wat hebben.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Claudia@
Wat leuk om dat over zijn moeder te weten!!
Haha, spanje dacht ik, maar ze staat dus in zuid-frankrijk. Het zal me vast wel goed verteld zijn, verkeerd onthouden denk ik.
Dhr. Pijnenburg vertelde dat Ewald zijn hangende centenbak onderlip van Hendrika geerfd heeft. Echt zijn lip hangt altijd, erg schattig.
Vertel hem maar, dat we erg blij met hem zijn, en dat hij het reuze naar zijn zin heeft.
Van Zardrika heb ik 1 foto kunnen vinden in een fjordenstamboekboekje van vorig jaar. Erg klein fototje maar toch een beetje een indruk kunnen krijgen van haar.
Wat leuk om dat over zijn moeder te weten!!
Haha, spanje dacht ik, maar ze staat dus in zuid-frankrijk. Het zal me vast wel goed verteld zijn, verkeerd onthouden denk ik.
Dhr. Pijnenburg vertelde dat Ewald zijn hangende centenbak onderlip van Hendrika geerfd heeft. Echt zijn lip hangt altijd, erg schattig.
Vertel hem maar, dat we erg blij met hem zijn, en dat hij het reuze naar zijn zin heeft.
Van Zardrika heb ik 1 foto kunnen vinden in een fjordenstamboekboekje van vorig jaar. Erg klein fototje maar toch een beetje een indruk kunnen krijgen van haar.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ik heb al zitten zoeken maar ik heb er niet zo heel veel van.
en van de veulens van vorig jaar heb ik wel een aantal foto's maar(ik schaam me die) ik kan zo niet een twee drie zeggen wie wie is.
Toch Kelly maar eens lief aankijken die herkent ze makkelijker dan ik.
en van de veulens van vorig jaar heb ik wel een aantal foto's maar(ik schaam me die) ik kan zo niet een twee drie zeggen wie wie is.
Toch Kelly maar eens lief aankijken die herkent ze makkelijker dan ik.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Eindelijk kan ik de foto's ook zien!! Hij ziet er tevreden uit hihi.. en een nieuw slachtoffer, vindt hij vast heerlijk!!
Dat bekkie is wel herkenbaar, maar hij kan nog veel gemener kijken hoor, hihi..
Ik denk dat ze wel goed bij elkaar passen.. Eachann kan bij Ewald afkijken hoe hij zich hoort te gedragen en Eachann zal Ewald wel meeslepen in zijn speelse gedrag.. Zo pasten Eachann en Elvis ook wel bij elkaar al heb ik vernomen dat Elvis de lente ook behoorlijk heeft hangen, hihi..
Meer foto's graag!! hihi..
Dat bekkie is wel herkenbaar, maar hij kan nog veel gemener kijken hoor, hihi..
Ik denk dat ze wel goed bij elkaar passen.. Eachann kan bij Ewald afkijken hoe hij zich hoort te gedragen en Eachann zal Ewald wel meeslepen in zijn speelse gedrag.. Zo pasten Eachann en Elvis ook wel bij elkaar al heb ik vernomen dat Elvis de lente ook behoorlijk heeft hangen, hihi..
Meer foto's graag!! hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hihihi
Ja leuk he al die foto,s ik zal van het weekend nog wel even een paar mooie foto,s schieten van het leuke koppel!!!
ze zijn echt super super lief

ze zijn echt super super lief

Hier zijn er alvast een paar van Eachann
De mannen samen achter in de wei

Eachann was moe van al dat spelen....dus ja dan moet je even uitrusten!! en ik moest dus even snel een
maken
maarja na een foto vond Eachann het wel genoeg en stond weer op

Wat zie je daar Eachann???

Hij heeft zich net even heerlijk uit staan schudden

en weer lekker verder van het gras genieten

Van het weekend zal ik nog wel een paar foto,s plaatsen dus totsnel
De mannen samen achter in de wei

Eachann was moe van al dat spelen....dus ja dan moet je even uitrusten!! en ik moest dus even snel een

maarja na een foto vond Eachann het wel genoeg en stond weer op

Wat zie je daar Eachann???

Hij heeft zich net even heerlijk uit staan schudden

en weer lekker verder van het gras genieten

Van het weekend zal ik nog wel een paar foto,s plaatsen dus totsnel

Hij heeft een mooi tapijtje achter gelaten, hihi..
Hij gaat volgens mij nu ineens hard verharen.. Vorige week mocht ik hem ineens helemaal poetsen en hij vond het zalig!!
Hij gaat volgens mij nu ineens hard verharen.. Vorige week mocht ik hem ineens helemaal poetsen en hij vond het zalig!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb ze toevallig net nog staan poetsen
en ja hij verhaard echt onwijs er komen hele plukken uit hem.... en als we klaar zijn ligt er dus een heel tapijt aan haren
Ja hij vindt poetsen heerlijk hij staat dan echt helemaal te genieten.....en dan gaat dat lipje heen en weer...van meer meer meer
!!!