Nou ik zit al een tijdje op FW en volgens mij heb ik al héél wat fjorden langs zien komen die door jullie, het "bart-vd-berg-clubje" (klinkt heel oneerbiedig maar zo is het niet bedoeld!), zijn ingereden. Als het bij Zizoran niet helemaal lekker ging, dan wijd ik dat meer aan Zizoran dan aan jullie kunnen. Want volgens mij hebben jullie al heel wat mensen een fijn ingereden fjord geholpen!
Mijn Yanneke is een merrie waar je echt per dag moet kijken hoe haar pet staat. De ene dag wil ze onder het zadel heel hard voor je werken, de volgende dag kan ik hoog of laag springen maar dan doet ze net waar ze zelf zin in heeft. Als ik haar nog eens zou laten dekken (wat wel een beetje aan het kriebelen is moet ik zeggen!) dan zou ik wel het liefst kiezen voor een hengst die ook onder het zadel werklust toont. Kijk hij hoeft echt geen dressuurwonder te zijn, maar er moet wel goed mee te werken zijn onder het zadel, niet alleen voor de wagen

Dat bedoelde ik meer. Dat Zizoran nu niet onder het zadel getoond is doet bij mij dus het vermoeden rijzen dat ohz rijden niet zijn favo bezigheid is