Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 14 apr 2009, 07:14
jaja de 24ste trouwen we
maar we kunnen geen geschikte openingsdans vinden.....
we doen de quickstep en ik vond hungry eyes van dirty dancing wel gaaf daarvoor, maar volgens mijn zwager kan je daar geen quickstep op doen?!
http://www.youtube.com/watch?v=6oKUTOLS ... re=related
maar wat dan???
ik kom overal hele snelle tegen als ik zoek op internet zoals you're the one that I want... lijkt me erg leuk, maar echt te snel voor leen hahaha
dus wie van jullie heeft nog goede tips???
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
yvette
Bericht
door yvette » di 14 apr 2009, 08:13
Even denken...Hungrey Eyes...Volgens mij kan je daar een Rumba op dansen (hooguit een tikje langzaam misschien)...Is een heel romantische sensuele dans, dus best een optie...
"You're the one that I want" is ook geen quickstep

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 14 apr 2009, 11:37
yvette schreef:Even denken...Hungrey Eyes...Volgens mij kan je daar een Rumba op dansen (hooguit een tikje langzaam misschien)...Is een heel romantische sensuele dans, dus best een optie...
"You're the one that I want" is ook geen quickstep

rumba kunnen we niet en op alle sites die ik tegenkom staat you're the one that I want als quickstep

ook op officiele dansschool-sites dus dat zal wel kloppen!
-
Janine
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Janine » di 14 apr 2009, 12:44
Wat mijn broer en schoonzus hebben gedaan is:
Muziek van hun geboorte tot nu gedaan. Mijn broer was gek van alfred J kwak, stukje muziek daarvan, mijns choonzus had weer Candy ofzo iets, hoorde je dat muziekje. En dan danste mijn broer op zijn muziekstukjes en mijn schoonzus op haar stukjes. En zo volgden het elkaar op, en het laatste nummer dansten ze samen.
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » di 14 apr 2009, 12:58
Ik geloof ook niet dat dit nr. helemaal geschikt is voor een quickstep maar het is wel een gaaf nummer. Wat is die Patrick Swayzie (schrijfje dat zo) toch een stuk.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 14 apr 2009, 13:12
Janine schreef:Wat mijn broer en schoonzus hebben gedaan is:
Muziek van hun geboorte tot nu gedaan. Mijn broer was gek van alfred J kwak, stukje muziek daarvan, mijns choonzus had weer Candy ofzo iets, hoorde je dat muziekje. En dan danste mijn broer op zijn muziekstukjes en mijn schoonzus op haar stukjes. En zo volgden het elkaar op, en het laatste nummer dansten ze samen.
dat is ook erg leuk! maar niet echt voor leen en mij weggelegd

we willen gewoon een stukje quickstep doen en dan de volgende pakken (ik mn pa en hij zn ma en dan zo telkens iemand erbij) dan hoef je ook niet zo heel lang te dansen aangezien we verder geen les hebben gehad dan van onze zwager hahaha
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » di 14 apr 2009, 19:49
Heel gaaf nummer, maar het is inderdaad een Rumba en mijn god wat heb ik een hekel aan de Rumba. (kan het wel maar niet heel erg goed) Wij zijn ook openingsnummers aan het zoeken en willen zelf een engelse wals, maar alles wat we mooi vinden kun je geen engelse wals op dansen.
You're the one that I want quickstep kan wel. Vind hem zelf niet echt lekker om te dansen moet ik zeggen, maar kan wel.
Wil je een beetje langzame of snelle quickstep? En wat vind je leuke artiesten? Dan kan ik eens rond gaan luisteren.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » wo 15 apr 2009, 06:22
DeeDee schreef:Heel gaaf nummer, maar het is inderdaad een Rumba en mijn god wat heb ik een hekel aan de Rumba. (kan het wel maar niet heel erg goed) Wij zijn ook openingsnummers aan het zoeken en willen zelf een engelse wals, maar alles wat we mooi vinden kun je geen engelse wals op dansen.
You're the one that I want quickstep kan wel. Vind hem zelf niet echt lekker om te dansen moet ik zeggen, maar kan wel.
Wil je een beetje langzame of snelle quickstep? En wat vind je leuke artiesten? Dan kan ik eens rond gaan luisteren.
tja het liefste een beetje er tussen in!
als ik niks anders vind dan gaat het waarschijnlijk wel you're the one that i want worden....
t moet iig engels zijn en wel een beetje over liefde ofzo gaan

maargoed ik moet het al binnen een week weten he hihi
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » wo 15 apr 2009, 07:41
Wat ik zelf een heel mooi romantisch nummer vindt is de soundtrack van Notting Hill. Ronan Keating/When you say nothing at all. Het is een quickstep, maar ik persoonlijk vind hem veel te langzaam (maar dat zegt niks want ik dans goudster dan ben je gewoon gewend wat meer tempo te maken in de quickstep)
http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » wo 15 apr 2009, 11:57
Je draagt wel weer een heel mooi nummer aan Wendy. Oh, ik wou dat ik mijn trouwdag nog een keertje mocht overdoen. Dat is a.s. 3 mei al weer 18 jaar geleden. Het was echt de mooiste dag van mijn leven en ik zou mijn vader nog weer een keertje kunnen knuffelen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » wo 15 apr 2009, 20:02
Everything I do I do it for you van Bryan Adams vindt ik ook zo gaaf. Sterker nog ik wil zo graag op BA openingsdansen, maar die beste man heeft geen engelse walsen gemaakt geloof ik

-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » do 16 apr 2009, 05:48
DeeDee schreef:Wat ik zelf een heel mooi romantisch nummer vindt is de soundtrack van Notting Hill. Ronan Keating/When you say nothing at all. Het is een quickstep, maar ik persoonlijk vind hem veel te langzaam (maar dat zegt niks want ik dans goudster dan ben je gewoon gewend wat meer tempo te maken in de quickstep)
http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q
is idd ook een van mijn favo nummers
maar volgens mij ook voor ons wel te langzaam