Inlegvel paspoort
Re: Inlegvel paspoort
Dat is helemaal netjes van het stamboek.
Dat gedeelte wel of niet slacht staat ergens bij die medicijnbijlage. (heb even geen paspoort bij de hand, dus weet niet op welke blz. maar ergens achterin)
Dat gedeelte wel of niet slacht staat ergens bij die medicijnbijlage. (heb even geen paspoort bij de hand, dus weet niet op welke blz. maar ergens achterin)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
hmm anders vraag ik het wel even zaterdag of maandag aan de DA.
Ja ik vond het zeker netjes!
Ja ik vond het zeker netjes!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Bij mij zat er wel iets in over medicijn gebruik in te vullen, maar de bijlage over bestemd voor de slach/of niet zat er niet in.
Die heeft dhr. van Bon zaterdag er ingezet voor Rian
Die heeft dhr. van Bon zaterdag er ingezet voor Rian

Bij mij op stal hing bij de intekenlijst voor de entingen de melding dat de dierenarts er een stempel in kon zetten...die variant had ik nog niet gehoord.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik heb afgelopen maandag de DA laten tekenen en stempelen dat Nan niet voor consumptie is
geregeld dus

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Ik moet hem nog steeds opsturen naar het stamboek. Vergeet het iedere keer. Volgende week ECHT doen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- nancy imka
Dit heb ik ruim 1½ jaar geleden al laten doen die stempel zorgt ervoor dat ze niet meer voor cosumptie weg mag...yvette schreef:Bij mij op stal hing bij de intekenlijst voor de entingen de melding dat de dierenarts er een stempel in kon zetten...die variant had ik nog niet gehoord.
Nee, dit is een stempel die het inlegvel verandert. Als het inlegvel erin zit wil het namelijk nog niet zeggen dat je de beslissing al genomen hebt.nancy imka schreef:Dit heb ik ruim 1½ jaar geleden al laten doen die stempel zorgt ervoor dat ze niet meer voor cosumptie weg mag...yvette schreef:Bij mij op stal hing bij de intekenlijst voor de entingen de melding dat de dierenarts er een stempel in kon zetten...die variant had ik nog niet gehoord.
- nancy imka
Dit heb ik ruim 1½ jaar geleden al laten doen die stempel zorgt ervoor dat ze niet meer voor cosumptie weg mag...[/quote]
Nee, dit is een stempel die het inlegvel verandert. Als het inlegvel erin zit wil het namelijk nog niet zeggen dat je de beslissing al genomen hebt.[/quote]
Bij mij staat er wel bij dat ze niet meer voor cosumtie weg mag dat heb ik toen al laten veranderen.... Er staat een handtekening met stempel van de dierenarts en natuurlijk mijn handtekening erbij...
Nee, dit is een stempel die het inlegvel verandert. Als het inlegvel erin zit wil het namelijk nog niet zeggen dat je de beslissing al genomen hebt.[/quote]
Bij mij staat er wel bij dat ze niet meer voor cosumtie weg mag dat heb ik toen al laten veranderen.... Er staat een handtekening met stempel van de dierenarts en natuurlijk mijn handtekening erbij...
het is dus het vel `bijlage medische behandeling`?
Bij Veline is het nog niet ingevuld, maar begrijp nu nog niet helemaal of het nu wel ingevuld MOET zijn??
Bij Veline is het nog niet ingevuld, maar begrijp nu nog niet helemaal of het nu wel ingevuld MOET zijn??
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
nancy imka schreef:Dit heb ik ruim 1½ jaar geleden al laten doen die stempel zorgt ervoor dat ze niet meer voor cosumptie weg mag...
yvette schreef:Nee, dit is een stempel die het inlegvel verandert. Als het inlegvel erin zit wil het namelijk nog niet zeggen dat je de beslissing al genomen hebt.
nancy imka schreef:Bij mij staat er wel bij dat ze niet meer voor cosumtie weg mag dat heb ik toen al laten veranderen.... Er staat een handtekening met stempel van de dierenarts en natuurlijk mijn handtekening erbij...
yvette schreef:Maar had je er nou al een vel in of niet? Want bij ons op stal boden ze aan een stempel te zetten, niet met de keuze erop, maar in plaats van een inlegvel...maar die optie had het stamboek niet gegeven, dus ik vraag me af hoe dat dan zit.
Het hoeft niet ingevuld te zijn, vel moet er alleen inzitten.kimmetjuh schreef:het is dus het vel `bijlage medische behandeling`?