Wratjes
- marjanschut
Wratjes
Esper heeft wratjes bij zijn neus.
Hebben jullie pony's dat ook wel eens gehad? En wat hebben jullie er aan gedaan?
Hebben jullie pony's dat ook wel eens gehad? En wat hebben jullie er aan gedaan?
Re: Wratjes
Bij ons heb ik ook eens een veulen gezien die dat had, is na een tijdje vanzelf weggetrokken denk ik.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Bij jonge paarden komt dat vaker voor
Caylinn heeft ze ook gehad. Zolang ze niet te erg
of te groot zijn, hoef je er niets aan te doen. Op een gegeven moment vallen ze er vanzelf af

of te groot zijn, hoef je er niets aan te doen. Op een gegeven moment vallen ze er vanzelf af

Ereplaatsje voor

Laten zitten en niet aankomen tenzij ze op rare plekken zitten, te groot worden of je paard eraan schuurt. Ze gaan als ze iets ouder worden vanzelf weg en zo niet, gewoon even DA laten kijken

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Nou ja, vanzelf weg.. Mijn paard is inmiddels 7 en heeft er nog steeds één op de wang zitten en sinds een paar maanden ook één tussen z'n voorbenen.
Maargoed, ik doe er verder ook niks aan, maar mijn hoop dat ze vanzelf weg gaan is wel een beetje weggegaan
Maargoed, ik doe er verder ook niks aan, maar mijn hoop dat ze vanzelf weg gaan is wel een beetje weggegaan

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Maar die zitten ook op een andere plek? Misschien dat die er ook door een andere oorzaak zitten?
Op de neus zouden ze normaal gesproken vanzelf weer weg moeten gaan
Op de neus zouden ze normaal gesproken vanzelf weer weg moeten gaan

Ereplaatsje voor

In principe gaan ze vanzelf weg
Wij hebben een keer een jaarlingruintje gehad die er behoorlijk last van had. Het is natuurlijk een virus, dus als er genoeg afweerstoffen zijn ontwikkeld gaan ze weg. Hij was echter een tijdje niet bij ons geweest (verkocht geweest en toen toch weer terug) en in die tijd had zijn weerstand blijkbaar behoorlijk wat te lijden gehad. Wij hebben toen één of ander poeder bijgevoerd (was volgens mij niet speciaal voor paarden) en toen ging het vrij snel over. Dit is echt al jáááren geleden trouwens (ruintje was een V-tje) dus ik durf niet meer te zeggen wat voor poeder dat was. Mocht het nou wat lang duren dan zou ik daar eens naar informeren bij de dierenarts, of wellicht even zelf wat onderzoek doen bij de paardendrogist oid.