Oude film Centrale keuring 2001
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Oude film Centrale keuring 2001
Ik heb mijn oude beschadigde banden op dvd laten zetten. Moest een paar weken wachten en vorige week kwamen ze binnen.
Gelijk een filmavondje ervan gemaakt. Ik heb gewoon bijna 30 minuten Svenna op tape! Echt zo gaaf!
Ik heb haar IBOP, keuring en centrale keuring.
Ik heb zelfs de IBOP van Karlien nog op band staan uit 1998. Wat zat ik er toen belabberd op zeg.
Douwina heeft me altijd geholpen, op elk filmpje staat ze gewoon. Bedankt Dwien voor alle hulp die je me toen gaf!
Maar goed ik zit nu regelmatig een avond VOB's om te bouwen in AVI's en daarna te bewerken. Ik heb het filmpje van de Centrale keuring 2001 net af. Wat een werk maar wel heel tof!
Ik heb Viv met Tjody ook in de film laten staan, kreeg er even kippevel van toen ik het zag.
http://www.youtube.com/watch?v=UwUWSU2wKGE
Gelijk een filmavondje ervan gemaakt. Ik heb gewoon bijna 30 minuten Svenna op tape! Echt zo gaaf!
Ik heb haar IBOP, keuring en centrale keuring.
Ik heb zelfs de IBOP van Karlien nog op band staan uit 1998. Wat zat ik er toen belabberd op zeg.
Douwina heeft me altijd geholpen, op elk filmpje staat ze gewoon. Bedankt Dwien voor alle hulp die je me toen gaf!
Maar goed ik zit nu regelmatig een avond VOB's om te bouwen in AVI's en daarna te bewerken. Ik heb het filmpje van de Centrale keuring 2001 net af. Wat een werk maar wel heel tof!
Ik heb Viv met Tjody ook in de film laten staan, kreeg er even kippevel van toen ik het zag.
http://www.youtube.com/watch?v=UwUWSU2wKGE
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Re: Oude film Centrale keuring 2001
Wat leuk dat je dit op de film heb.
Apart gevoel krijg ik als ik Tjody weer op de film zie...
Wat moest je trouwens in een klein rondje draven, of ligt dat aan mij?
Apart gevoel krijg ik als ik Tjody weer op de film zie...
Wat moest je trouwens in een klein rondje draven, of ligt dat aan mij?
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Echt leuk hoor om het filmpje te zien
Ja idd ik heb even teruggespoeld om te kijken of ik het goed verstond, maar het was idd Viv en Tjo..
Maar zeker leuk dat je zo'n filmpje heb, zo ben ik met Iwan naar Paard2000 geweest omdat hij een AA gehaald had. Daar heb ik geloof ik ook nog een video van. Toch eens opsnorren en even terug kijken.
Maar zeker leuk dat je zo'n filmpje heb, zo ben ik met Iwan naar Paard2000 geweest omdat hij een AA gehaald had. Daar heb ik geloof ik ook nog een video van. Toch eens opsnorren en even terug kijken.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Machteld&Falco
leuk filmpje. Heerlijk om zo herinneringen op te halen.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
jeetje wat zie je er jong uit daar!
(niet dat je er nu zo oud uitziet, maar daar was het echt nog zo'n kinder gezichtje)
Wel heel leuk om dat zo weer terug te zien
(niet dat je er nu zo oud uitziet, maar daar was het echt nog zo'n kinder gezichtje)
Wel heel leuk om dat zo weer terug te zien
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo