laatste dagje erg dubbel

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
nancy imka

laatste dagje erg dubbel

Bericht door nancy imka » za 04 apr 2009, 07:26

Hey,

Zoals jullie weten gaat morgen Hosta weg bij ons en komt Elvis naar ons toe. Het is wel erg dubbel allemaal, enerzijds heel blij dat Hosta een goed en nieuw tehuisje gevonden heeft maar aan de andere kant toch ook wel moeilijk om definitief afscheid te moeten nemen. Zeker als je er over door gaat denken dat Imka en Hosta al bijna 3jr lang onafscheidelijk geweest zijn... |(
Ik moet er niet aan denken dat ze gaan lopgen gillen morgen als ze uit elkaar gehaald worden. Tuurlijk ben je blij met je nieuwe beestje maar dat is denk ik toch wel even hartverscheurend!
Zo ook natuurlijk voor Esther waar Elvis toch al weer een jaar woont met zn maatje. Die kent hij al vanaf zn geboorte natuurlijk!

Esther, we beloven dat we heel heel goed voor je mannetje zullen zorgen en je dood gaan gooien met foto's!

We hebben ergens een heel blij maar toch ook wel een beetje een verdrietig gevoel... Dit word ons laatste dagje met Hosta, we gaan vandaag nog een laatste rit maken met Hosta en Imka samen. We gaan nog heel veel mooie foto's maken en vooral genieten van haar!

:wave:
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Leentje

Re: laatste dagje erg dubbel

Bericht door Leentje » za 04 apr 2009, 08:09

kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel voelt.
jullie hebben veel meegemaakt met zijn 4tjes, en zo lopen tobben met Hosta.
maar als ik het zo lees,is dit echt een topbaas voor Hosta,en ik denk dat Esther en Elvis zich ook niks beters kunnen wensen,en Imka kan Elvis verder opvoeden :)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » za 04 apr 2009, 09:14

nou, heleen slaat de spijker op zijn kop, sterkte
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » za 04 apr 2009, 09:56

Zoals Heleen zegt sluit ik me helemaal bij aan. Sterkte vandaag en morgen bij afscheid nemen en verwelkom de kleine Elvis maar hartelijk!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
colunder

Bericht door colunder » za 04 apr 2009, 15:02

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen,toch denk ik dat het voor Hosta beter is zo.
Imka krijgt gelukkig weer een nieuw vriendje ervoor terug.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » za 04 apr 2009, 18:39

Ik kan je ook zeker in je gevoel vinden. Ze krijgt hier een geweldig huisje en ik ga jullie weer dood gooien met foto's ;)
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 05 apr 2009, 04:57

vosse schreef:Ik kan je ook zeker in je gevoel vinden. Ze krijgt hier een geweldig huisje en ik ga jullie weer dood gooien met foto's ;)
Ik weet niet of je vandaag nog gaat kijken maar laat je ons even weten hoe het allemaal gegaan is??? Daar zijn we wel benieuwd naar! Enne alvast beginnen hoor met foto's :D

Nou Esther, voor jou ook een moeilijk dagje denk ik....

We gaan nu rijden tot zo X :wave:
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Viv

Bericht door Viv » zo 05 apr 2009, 05:55

Sterkte en veel plezier vandaag!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 05 apr 2009, 08:33

Ik kan het niet beter verwoorden dan Heleen al gedaan heeft en ik sluit me daar ,net als Caroline en Jet al voor mij hebben gedaan, helemaal bij aan. En een groot voordeel voor jullie is dat er na het afscheid een nieuw maatje voor in de plaats komt. Er waren de laatste tijd een paar schrijnende voorbeelden hier op FW waarbij dat niet het geval was.

@Ester: Veel sterkte met het afscheid nemen van je mannetje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Marloes

Bericht door Marloes » zo 05 apr 2009, 10:06

Ook ik sluit me erbij aan.
Sterkte ermee vandaag, ook voor Esther!
Ydel

Bericht door Ydel » zo 05 apr 2009, 16:43

Heleen heeft het idd echt super verwoord...

ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan vandaag...

sterkte voor jullie allemaal :(:)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 05 apr 2009, 17:27

Ik hoop dat ondanks het afscheid van de ene, de komst van de andere je dag weer een beetje op zal vrolijken
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 05 apr 2009, 18:50

Voor meerderen een moeilijke dag. Hosta gaat verhuizen, elvis gaat naar zn nieuwe huisje. Wel moeilijk maar ook positief.

Tijd voor veel foto´s
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » zo 05 apr 2009, 19:43

nancy imka schreef:
vosse schreef:Ik kan je ook zeker in je gevoel vinden. Ze krijgt hier een geweldig huisje en ik ga jullie weer dood gooien met foto's ;)
Ik weet niet of je vandaag nog gaat kijken maar laat je ons even weten hoe het allemaal gegaan is??? Daar zijn we wel benieuwd naar! Enne alvast beginnen hoor met foto's :D

Nou Esther, voor jou ook een moeilijk dagje denk ik....

We gaan nu rijden tot zo X :wave:
We zijn vanavond even snel lang stal gereden. Ze stond lekker even op stal. Denk dat ze van de week bij de rest in komt.

Kijk van de week even voor foto's
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Anouska

Bericht door Anouska » zo 05 apr 2009, 20:04

Is behoorlijk dubbel ja, veel plezier met Elvis!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 05 apr 2009, 20:40

vosse schreef:
We zijn vanavond even snel lang stal gereden. Ze stond lekker even op stal. Denk dat ze van de week bij de rest in komt.

Kijk van de week even voor foto's
We zijn vanmiddag meteen gebeld toen ze thuis aangekomen waren. Hosta ging meteen lekker staan eten zei hij! Nou hier in de wetering word er nog steeds om haar gegilt! Het gaat echt door merg en been |( Imka stond net want ik kom echt net binnen nog steeds te gillen en maar naar het pad te kijken of Hosta nog terug kwam....

Met Elvis is het helemaal goed gegaan! Hij heeft zich super gedragen in de trailer en ook toen hij eerst een stukje moest wandelen omdat Hosta Elvis niet mocht zien (ivm met het toch al moeilijk laden). Toen hij bij Imka in de paddock kwam ging het eigenlijk ook wel meteen goed. Okey Imka vind hem niet zo schattig en leuk zoals wij dat vinden maar ze deed niet lelijk. Heel wijf achtig loopt ze soms naar hem toe achteruit en slaat ze echt zo'n pootje uit van uit mijn buurt blijven he }-) Maar verder zijn er niks geen klappen of happen gevallen!

Tot we vanavond even om de hoek kwamen kijken, imka was wat geiriteerd denk ik van het zenuwachtig zijn. Ze stonden toen we kwamen allebij lekker te eten maar toen we even een boterham kwamen geven en een aai over hun bol vloog Imka ineens met haar oren in dr nek naar Elvis toe om hem een hap te geven. Echt jaloers was ze hij mocht niet bij ons in de buurt komen!
Gelukkig bleef het bij die hap, en die waarschuwing van Imka maar ik hoop voor beide partijen (elvis en ik) dat ze toch wel snel went want als ik haar zo zie kijken naar het pad en hoor schreeuwen om Hosta vind ik het toch wel heel erg sneu allemaal

Ik hoop dat Hosta zich wat beter op haar gemak voelt!
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
lauraatje

Bericht door lauraatje » ma 06 apr 2009, 08:52

Raar idee zeker, Hosta weg, Elvis gekomen...
Voor iedereen ff wennen! Maar komt vast goed!
Esther

Bericht door Esther » ma 06 apr 2009, 16:50

Denk dat Imka blij is dat ze een keer baas is.. Is wel goed voor Elvis hoor, want die kan ook wel bazen..
Imka maakt even duidelijk dat zij de baas is in deze stal.. Wordt vanzelf beter..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 06 apr 2009, 17:10

Wij hebben echt een rot dag gehad vandaag...

Imka is er helemaal van ondersteboven dat Hosta weg is. En tuurlijk weten we dat het tijdelijk is en dat het wel afzwakt het missen van maar het is zo'n rot gezicht. Twee drie dagen geleden stierden ze door de paddock heen samen als ze maar dachten dat ze het land in mochten, vandaag zette ik het land open en ze stond echt te kijken van oh... En bleef zo staan... Echt zo enorm zielig! Ze mist haar zo |(

De dierenarts zei dat dit even wennen was voor haar en aan haar nieuwe maatje maar het is voor ons ook erg wennen zo. Je hoopt dat het leuker erop word maar je moet eerst door de zure wortel heen

Met elvis gaat het trouwens wel super goed, die vermaakt zich volgens mij wel! Ik heb ze vandaag even in het weiland gezet dus en dat vond hij wel super spannend! Verder is hij geborsteld en al alleen geweest toen ik met Imka een klein blokje om ging (omdat we dat graag willen blijven doen ook als Dees er een keertje niet is) En hij was wel even in paniek maar toen ik terug kwam stond hij lekker brokjes te eten!
Gister kreeg hij sinaasappel maar dat vond hij maar goor hihi dat heeft hij ook niet op. Verder heeft hij met lange tanden wat appel gegeten en zn brokjes met wat lucerne erdoor heen.
Vandaag heeft hij geen appel en sinaasappel op en dat ging een stuk sneller hihi. Maar goed dat gaat wel wennen hoor :D Wij vinden hem helemaal leuk nu Imka nog....
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » ma 06 apr 2009, 17:42

gaat vast goed komen. Ik was eerst bang dat ik verkeerde kesu heb gemaakt door nog een fjord erbij te kopen. maar nu is het kop en kont en bere gezellig in het land
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Plaats reactie