Ik heb het idee dat ze alleen staan helemaal niet erg vind en het is erg makkelijk met bijvoeren (ivm veulentje). Duss keuzes pfff...
Maar ik vind dat ze er netjes uitziet ook al was ze niet heel foto geniek woensdag:

Dr buikje:

We hebben eventjes wat rond gereden, maar hier geen foto's van. Hier
gingen we weer richting land:

Ik had net wat hooi weer opgeraapt die ze uit de badkuip had gegooid. Ik hem laatst helemaal schoon gemaakt (aanslag krijg ik er helaas niet uit het is altijd een drinkbak geweest)

Ze zeggen altijd dat katten wanneer ze een jaar worden rustiger worden. Chance word in mei een jaar, maar rustiger is ze helaas nog niet. Het is een grote boef met streken en een eigen wil (maarja anders leefde ze ook niet meer) pff je word weleens moe van dr, maar ik moet ook vaak genoeg lachen:
Tsjah is erg handig als je wilt computeren:

Dan er toch maar achter liggen

En wat mag ze al helemaal absoluut niet???

Juist jah op tafel en al helemaal niet rollen en spelen op het kleed waar wij van moeten eten! en die nog niet eens goed ligt

mafjoekel!

En onze andere meiden:

het haar groeit gelukkig weer aan.
Normaal verwacht je een kat in de vensterbank in de zon, maar ik kwam beneden en zag dit:

Dan kijk je wel even raar hoor

Nou jullie zien wel dat we de handen vol hebben aan alle beesten bende, maar het is wel super gezellig zou ze niet willen missen