Moet ik me terug voorstellen (of weet de ''ouwe garde'' nog wie ik ben?)
hahahaha.....

Door alle drukte in-en-om ons huisje (jaaa,we zijn nog steeds volop bezig elke keer weer!!) ons werk,de pup die nu alweer 7 mnd. bij ons is,ons sociale leventje,peet-tante geworden van een prachtig mannetje,de dagelijkse dingen thuis en natuurlijk ''good,old Hilde-tje'' ben ik wel erg van de aardbodem verdwenen op FW!
Ik las zo 1x in de 2 weken eens snel wat verhalen bij,om op de hoogte te blijven,maar de tijd om te posten vond ik telkens niet.
met de komst van hyves wist ik vrienden wat bij te houden,maar de forum's schoten er dan weer even bij in.
Zit nu met een bak koffie voor de pc en voor ik de stallen en de paddock schoon ga maken en de hond uit ga laten,wil ik even jullie ''bij-praten.''

Na ons drama van vorig jaar Juni,waarbij we 1 van onze trotse friezen verloren (en uiteindelijk na 2 mnd. toch de ander verkochten) hebben is het tijd voor een up-datje,niet waar?
Een nieuw span hebben we nog steeds niet,helaas...maar tot nu toe kan niks tippen aan ons wereldspan waarmee we dachten vanalles op te gaan bouwen!
Als we al iets zien is dat (mede gezien door de *ver*-bouwingen) weer ver boven ons buget.
Dus staan er hier nog steeds 2 stallen leeg en komt er 'smorgens uit maar 1 stal een vrolijke hinnik......
Met Hilde gaat het weer helemaal top,na een dip-periode van kreupelen en wat vermageren,maar ook zij heeft misschien toch ''haar'' spannetje gemist?
Ze komt lekker aan,verhaart goed en is weer zo fris als een jonge god!

Huppelend naar de wei,waar ze al bokkend en snurkent haar staart op de rug gooit om de buur-paardjes te begroeten.
We wandelen en fietsen wat,naast het geprul,geknip en gewas,maar ritten zitten er niet meer in.
Daarvoor moet ze toch teveel inleveren en juist nu gaat alles goed zo.
We hebben sinds Augustus een nieuw gezins-lid in de vorm van een mechelse herder!
heerlijk beest.....altijd blij als je komt,als hij mee mag en in voor een spelletje.
Na de puppy-curses zijn we wat beginselen gaan doen voor het pak-en politiewerk,hij gaat elke zondag mee om te kijken en de sfeer te proeven en mag dan zelf ook een paar keer ''pakken/waken'' en dat is het voor nu,hij is natuurlijk nog erg jong.
We zijn nog steeds met vrienden op wedstrijden te vinden,waar we 2x tweespan haffies uitbrengen.
Dus naast de koets hangen in de waterbak en rondvliegen naar de boom-hindernis is bij ons nog steeds een kick!
Gaat het dit seizoen nog lekker,proberen we volgend jaar de dames in het 4-span op de wedstrijden uit te brengen.
Dat lopen ze nu thuis en in de lessen ook,maar zijn voor de wedstrijden nog iets te enthousiast (met name voor 't baasje,hahaha)
Dus ''in'' de paarden zitten we nog,alleen niets (op Hilde na dan..) van onszelf.
Ronald beleerd nog wel paarden in het tuig,maar dan staan de paarden thuis of komen tijdelijk naar ons,dus dat is ook geen vaste maat voor Hilde erbij natuurlijk!
Na wat lezen bij zinloos zag ik mijn naam ook al staan bij:''lang niet gezien/gesproken'' dus moest nu wel iets laten horen,natuurlijk!!

Verder met ons gaat alles super,nog steeds helemaal happy en super-gelukkig op ons stekkie in dit heerlijk boere-durpke!

De tuin word binnen nu en 4 weken helemaal afgemaakt (behalve de haag en het gras wat er vorig jaar was gedaan) gaan we nu teras en windscherm zetten,de haag ''vast''-zetten en er komt een poort voor de oprit en een loop-poort bij het voordeur-pad.
Verder word de kennel van de hond verplaatst,zodat we hopelijk volgend voorjaar kunnen starten met de aanbouw.
Dus tijd en geld tekort horen jullie wel,wwwhahhaahhaaa.....

Verder is m'n vriendin (die van Sybilla,weten jullie nog??) bevallen van een zoontje en ben ik trotse peet-tante van die kleine smurf!
Heerlijk ventje en dat samen met onze Luuk en de 2 kids van m'n zusje Wianda (Kyrahfan),de buurt-kindjes die om de beurt bij de ''dieren-boerderij'' van Angela komen kijken een drukte van belang,hahaha.
Ik duik de stallen in en ga m'n waak-hond meenemen,tot kijk meiden!

Liefs Angela.
Nou,ik blijf meelezen,maar kan niet beloven dat ik met regelmaat iets terug (kan)posten.