1.45 m (en Vjostar is 1.48). Dus hij zal echt nog wel een paar cm groeien (zeker gezien het feit dat hij nogal overbouwd is op het moment)Evy schreef:Hoe groot is Iza als ik vragen mag?
Verwilderde fjordenkleuters
Re: Verwilderde fjordenkleuters
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Wat een stel leuke boeven!! de schaar heeft wonderen verricht een groot verschil met de voorheen ontplofte coupe manen.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Wat een heerlijke paardjes! En beide zo apart van kleur en aftekeningen!
Wat een verschil na het knippen he?!
Wie zijn hun papa's?
Wat een verschil na het knippen he?!
Wie zijn hun papa's?

Cosimo is een Vjostar uit een Ansgar Skellerod moeder enCorine schreef:Wie zijn hun papa's?
Dewi is een Drange Rolv uit een gra-kleurige Briggen moeder
Allebei vrij unieke combinaties dus, aangezien allebei de vaders maar weinig gedekt hebben en inmiddels al geruind zijn.
Dank je! Inderdaad! Was Vjostar die hensgt die ook zoveel dun kenmerken had?
Ja (tenminste als je daar die vlekken mee bedoelt, dun is toch de wildkleur die al onze fjorden hebben?)Corine schreef:Dank je! Inderdaad! Was Vjostar die hensgt die ook zoveel dun kenmerken had?
Cosimo heeft overigens nog meer vlekken dan Vjostar, met name zijn aalstreep is veel aparter...

Ja, dat zijn inderdaad de Dun kenmerken. Ik dacht ook al dat ie meer had, maar mams is dus ook apart getekend? (foto?
)

- Machteld&Falco
Je zou echt niet zeggen dat er een jaar tussen hen zit. En toch toont Coos inderdaad gewoon zijn leeftijd. Dewi zal vooruit zijn op haar tijd? 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Nee sorry.. had geen fototoestel mee..yvette schreef:En daar zijn dan geen foto's van?Muis schreef:Ze zijn zeker opgeknapt! Fietste vanmorgen langs het land en ze lagen héérlijk te slapen in het zonnetje.. so sweet

Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2
Vandaar ook eigenlijk dat alle Fjorden Wereld leden verplicht zouden moeten zijn telefoon MET goede Camera te hebben 

hi, fjorden met een tussen in lengte haar! Ziet er altijd wat maf uit.
Lekker stel die kleuters.
Lekker stel die kleuters.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Iza heeft zelf ook schouderstrepen en hier en daar een vlek (op bovenbeen, hoofd, etc):Corine schreef:Ja, dat zijn inderdaad de Dun kenmerken. Ik dacht ook al dat ie meer had, maar mams is dus ook apart getekend? (foto?)

Prachtige merrie zeg! wauw!
Dit is echt een prachtige foto van Iza.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco