Ik ga de man echt ontzettend missen en zit echt onwijs tegen het afscheid aan te hikken..

De reden dat ik ga stoppen met het leasen van Moon is dat ik van plan ben mijn eigen fjordje te gaan kopen en ik daar gewoon al mijn tijd en geld voor nodig heb. En ik ga een paardje inrijden van de nicht van mn moeder, waar ik ook zeker weten nog wel foto's van ga plaatsen..
Ook klikten het niet al te goed met de eigenaresse, ze belde op de meest onmogelijke tijden om dan maar even een uurtje van mijn dag vol te babbelen over de meest onzinnge dingen (niet eens over moon), ze vroeg 1 dag van te voren of ik hem van haar kon overnemen (wekelijks), en het was wel is zo van vrijdag(wat 1 van mijn dagen is) is de enige dag dat ik les kan krijgen dus doe ik hem dan, hup daar ging mijn dagje met moon, en haar manier van omgaan was om het maar zo te zeggen heel anders dan die van mij (heel erg ruw). Maar ik ga dus nu wel enige tijd fjordloos door het leven..

Ik post niet zo vaak verhaaltjes over hem, maar dit wilde ik toch echt even kwijt..

Wij nu nog even samen genieten van de zon ..