Ze had 5 dagen boxrust gehad en ik ben daarna met haar gaan stappen. Ze was opvallend rustig..Eigenlijk helemaal niet de Patricia die ik ken.
Lekker rustig aan gedaan en veel geknuffeld.
Patricia hangt heel erg aan het paard naast haar Montana. Wij zijn ook met zijn 2e verhuisd toen we naar stal Timmer in Geervliet gingen. Elke keer als Montana dan haar stal uitging zette ze heel de boel op stelten

Ze werd dan heel onrustig ging tegen de deur staan schoppen, kort draaien enz. Allemaal dingen die nou niet echt bevoordelijk zijn voor de genezing. Vrijdag liep ik met haar toen Montana uit de stal was. Toen was ze al erg druk! Ze probeerde los te breken, maar ik was net iets eerder en heb haar toen weer op haar plek gezet. Daarna maar weer naar stal gegaan, want dat stappen ging ook niet echt. Ik haar vast gezet en gerust gesteld tot Montana terug was.
Zaterdag ging ik weer met haar stappen. Ze was weer erg onrustig omdat Montana ook haar stalletje uit was. Ze liep al te piafferen naast me dus ik dacht al van nooouuu..Toch maar de hengstenketting eventjes in haar mond voordat ik haar dadelijk kwijt ben. En we liepen de bocht op en ze zag Montana en *VROEEEEMM* Daar ging ze...Ze trok mij ook omver. Een vriendin van mij kon haar gelukkig vangen (na 2 rondjes draven met der staart recht overeind) die heeft haar opstal gezet. Ik heb een flinke smakkerd gemaakt. Ik heb me knie verstuikt en die zit nu in het druk verband. Donderdag moet ik terug naar de orthopeet om te kijken of het geen bandenletsel is. Want dat konden ze door de zwelling niet goed zien. Ook ben ik heel hard op me hand/pols terrecht gekomen. Zaterdag had ik daar nog niet zoveel last van, maar nu wel. Dus dat moet ik donderdag ook nog even na laten kijken. Hopen maar op niks ergs, want me werkgever was nou niet echt heel meelevend (Heb net een gesprek gehad) Hij vond dat ik best achter de kassa kon zitten nu en dat ik zelf maar met dat voorstel had moeten komen.

Gister was ze eigenlijk best weer rustig. Ik had voor de zekerheid een hoofstelletje in gedaan, omdat ik ook een lekker mank loop natuurlijk. Ze was eigenlijk super braaf. Na paar minuten stappen heb ik buiten een lekker pluk hooi neergelegd en dat heeft ze lekker staan op te peuzelen. Heeft ze toch nog een beetje het gevoel dat ze wat langer buiten is geweest. Vind het zo sneu voor haar! om zoveel op stal te staan.
Wat wel super tof was is dat Femke (eigenaresse van Montana) heeft geregeld dat montana nu 2 boxen veder staat en dat paard wat daar stond nu naast Patricia. Hopen dat dat beter gaat. Want anders adviseerde de dierenarts om van stal te veranderen. Want hij was geen voor stander van muisjes of iets dergelijks.
Weer een heel verhaal..hopen dat mijn meisje een beetje gaat begrijpen dat het zo beter voor haar is.