GZ Meer info over yara alias amber
- nadinefjorden
GZ Meer info over yara alias amber
Ja ik ben weer even gaan speuren naar de achtergrond van yara en ben weer iets wijzer.
Yara heet eigenlijk amber.
ze komt van texel de naam op het paspoort is k.de ridder uit den hoorn 1e eigenaar.
Als je op fjordenstamboek haar levensnummer intikt zie je dat er 2 fjorden zijn met hetzelfde levensnummer haar chipnummer dan kom je bij amber die ik heb, al heeft ze geen fjordenpaspoort.
levensnummer 20020361
chip nummer 528210000645879
geboren in 2002 paspoort aangevraagd in 2006 staat stempel van krimweg hoendeloo in.
Ik heb yara gekocht van nathalie visser uit voorschoten
nathalie heeft haar gekocht van melissa uit oudeschild (texel)
Melissa heeft haar van k de ridder uit den hoort (texel)
Melissa is bij yara langsgeweest en kon me helaas niet veel informatie geven ze heeft yara van 4 tot 6 jaar ongeveer gehad dat klopt ook weer met het paspoort dat in 2006 is aangevraagd dat moest de ridder natuurlijk hebben voordat hij kon verkopen.
Op bokt was er een reactie dat ze op manege bornrif op texel heeft gestaan en ook daar is ingereden zei dacht dat amber een fjord x welsh was en dat het zusje van amber nanneke heette en ook op die manege stond.
Melissa zegt echter weer dat ze niet weet of dit waar is.
Ik heb ooit klaas de ridder gebeld maar die deed heel vaag we gaan het vanmiddag weer proberen want het kan niet dat er zomaar een veulen rondloopt toch zonder ze mamma..
Als iemand ook maar een beetje info heeft heel graag dan kunnen wij hier de puzzel misschien compleet maken
Yara heet eigenlijk amber.
ze komt van texel de naam op het paspoort is k.de ridder uit den hoorn 1e eigenaar.
Als je op fjordenstamboek haar levensnummer intikt zie je dat er 2 fjorden zijn met hetzelfde levensnummer haar chipnummer dan kom je bij amber die ik heb, al heeft ze geen fjordenpaspoort.
levensnummer 20020361
chip nummer 528210000645879
geboren in 2002 paspoort aangevraagd in 2006 staat stempel van krimweg hoendeloo in.
Ik heb yara gekocht van nathalie visser uit voorschoten
nathalie heeft haar gekocht van melissa uit oudeschild (texel)
Melissa heeft haar van k de ridder uit den hoort (texel)
Melissa is bij yara langsgeweest en kon me helaas niet veel informatie geven ze heeft yara van 4 tot 6 jaar ongeveer gehad dat klopt ook weer met het paspoort dat in 2006 is aangevraagd dat moest de ridder natuurlijk hebben voordat hij kon verkopen.
Op bokt was er een reactie dat ze op manege bornrif op texel heeft gestaan en ook daar is ingereden zei dacht dat amber een fjord x welsh was en dat het zusje van amber nanneke heette en ook op die manege stond.
Melissa zegt echter weer dat ze niet weet of dit waar is.
Ik heb ooit klaas de ridder gebeld maar die deed heel vaag we gaan het vanmiddag weer proberen want het kan niet dat er zomaar een veulen rondloopt toch zonder ze mamma..
Als iemand ook maar een beetje info heeft heel graag dan kunnen wij hier de puzzel misschien compleet maken
Re: GZ Meer info over yara alias amber
Het chipnr. 528210000645879 is dat het chipnr. dat Yara in heeft?
Edit: Hoe komt ze trouwens aan de naam Yara, Yaranela toch? Wie heeft haar die naam gegeven? En is die naam ergens terug te vinden in de papieren?
Edit: Hoe komt ze trouwens aan de naam Yara, Yaranela toch? Wie heeft haar die naam gegeven? En is die naam ergens terug te vinden in de papieren?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nadinefjorden
ze heet amber op papier de naam yaranelja heeft ze bij mij gekregen die moet ik nog veranderen omdat de letter y voor 7 jar staat en volgens de papieren word ze dit jaar 7.
Dierenarts zegt ookd dat ze ongeveer zo oud is
Dierenarts zegt ookd dat ze ongeveer zo oud is
- nadinefjorden
chipnummer klopt van hierboven
- marjanschut
Nanneke is van ons en staat op manege Elzenhof in de Koog op Texel. Haar zusje heet inderdaad Amber maar is van Piet de Wit uit de Cocksdorp ook op Texel. Ik zal eens informeren of Amber nog steeds bij Piet is. Vervolg komt!
- marjanschut
Heb even voor je geinformeerd bij Piet de Wit.
Piet heeft Amber verkocht aan Roberto Casciola in de Cocksdorp. Amber haar echte naam is Ophelia en is van het jaar 1994. Niet jouw Amber dus.
Ik hoop dat je iets verder bent gekomen bij de Ridder, anders wil ik wel bij deze of gene voor je informeren.
Piet heeft Amber verkocht aan Roberto Casciola in de Cocksdorp. Amber haar echte naam is Ophelia en is van het jaar 1994. Niet jouw Amber dus.
Ik hoop dat je iets verder bent gekomen bij de Ridder, anders wil ik wel bij deze of gene voor je informeren.
Maar een Amber is met een A die kan toch nooit dit jaar 7 worden?
Dat klopt Fran, officieel hoort ze dus met de Y te beginnen.
Het is allemaal vreemd.
Maar volgens de DA is ze van 2000.
Het is allemaal vreemd.
Maar volgens de DA is ze van 2000.

- nadinefjorden
Foutje kel ze word 7 dit jaar ze is van 2002,
Dierenarts bevestigd dit ook ik heb haar de naam yara gegeven.
Meneer de ridder wil helaas niet veel kwijt waarom weet ik niet erg jammer..
Dierenarts bevestigd dit ook ik heb haar de naam yara gegeven.
Meneer de ridder wil helaas niet veel kwijt waarom weet ik niet erg jammer..