Jessie heeft haar daarna opgezadeld en is dus opgestapt. We hebben een kleine 20 min. gereden. Nou ja, zij reed, ik begeleidde. Jasmijn is wat actief, dus die moest met regelmaat even terug worden genomen om te laten stappen. We hebben wat gedraafd, Jessie zegt iets tegen me, ik draai me om en toen ging het heel snel....
Jasmijn is op de een of andere manier op de longeerlijn gaan staan, schrikt daar erg van, schrik flink achteruit en je raadt het al, Jessie kukelt er voorover af!
Poeh, daar waren alle drie de dames flink van geschrokken!! Jessie natuurlijk het meeste. Ze had haar neus gestoten. Ik denk dat ze tegen Jasmijn haar manen is gekomen. En haar voorhoofd deed wat pijn, maar dat komt ws door haar cap. En natuurlijk wilde ze er niet meer op. Ja, dat dus wel. Dus met het smoesje dat anders haar laarsjes helemaal vies zouden worden, is ze er toch op gaan zitten. Ze bleef flink huilen, maar dat kwam omdat haar broek nu nat en vies was!

Pfoeh, wat was dat even schrikken zeg!!! Maar thuis was alles oke. Ook opi en omi ingelicht en natuurlijk was het mama's schuld. Nou ja beter dat dan iets anders. Anders durft ze dalijk niet meer!