wintervacht laat los
Re: wintervacht laat los
Hier klopt volgens mij iets niet met namen en moeders. Moeder Wiesje heeft in 2006 een zoon gehad die off. Corner heet en moeder Wendelien heeft een zoon gehad die off. Claus heet. Vader van beiden is Reinar. Wie is nou wie?Fran schreef:Hee Inge, dat had je helemaal niet verteld dat je ook op FW zat!
Voor de kenners, Carlo heet officieel Claus, (v. Reinar en M. Wiesje).
Fijn dat het nu steeds beter gaat met Car, en ik kom de ondeugd snel ff opzoeken hoor!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh, haha nou weet ik het ook niet meer maar Corner klinkt me niet bekent in de oren. Zal me wel vergist hebben. Inge wat staat er in het paspoort. Ik weet zeker dat het Wiesje was die in de wei liep toen bij Wijlhuizen, samen met Wouterke en Carolientje. Toch?Anita45 schreef:Hier klopt volgens mij iets niet met namen en moeders. Moeder Wiesje heeft in 2006 een zoon gehad die off. Corner heet en moeder Wendelien heeft een zoon gehad die off. Claus heet. Vader van beiden is Reinar. Wie is nou wie?Fran schreef:Hee Inge, dat had je helemaal niet verteld dat je ook op FW zat!
Voor de kenners, Carlo heet officieel Claus, (v. Reinar en M. Wiesje).
Fijn dat het nu steeds beter gaat met Car, en ik kom de ondeugd snel ff opzoeken hoor!
Ja dat klopt wiesje heet eigenlijk wendelien.
maar sonja noemt haar wiesje.en carlo is dus van wendelien.
Ik wist het wel! Ze noemt altijd vanalles door elkaar, ik kon het nooit helemaal volgen als we daar waren.ing-1970 schreef:Ja dat klopt wiesje heet eigenlijk wendelien.
Ik ben eraan gewend ondertussen,wat vorige week wel zo was kan vandaag ineens niet zo zijn.