Jouw overzichtje is ook erg leuk Marloes. Weet je ook nog de namen van al die Fjorden die op de foto's staan?Ukie schreef:Altijd leuk om te zien zulke foto´s![]()
De mijne staan hier http://www.fjordukie.nl/Marloes.html
Van Penny-meisje tot nu.
Re: Van Penny-meisje tot nu.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Prachtig om te zien Ivonne. En wat was Jackie inderdaad ook een knapperd en diego groot eigenlijk.
Geluk is de vrucht van intens werk
Yvonne (Truus), ik heb 20 lessen gehad op Sprinkie, omdat mijn moeder dat wel verstandig vond. Maar ik ben er alleen bang van geworden. Sprinkie wilde niet zo goed springen een periode, en toen rende ze heel hard met een longeerzweep achter me aan, met als gevolg dat hij erg hard ging. Ik vond springen toen ook eng.Toen gin ik met Diëgo in Anderen lessen, kreeg ik les van dezelfde vroue (was al járen later) Ik vergeet nooit meer hoe ze Diëgo heeft leren aangaloperen...........heel hard achter me aanrennen en schreeuwen
Ik zou dat nu nooit meer toestaan, hij heeft zijn hele leven niet aan willen springen zonder een bok te maken.
Verder nog een 10 lessen kaart op een KWPN-er en freestyle les zonder zadel op Diëgo. Ik heb het me zelf wat aangeleerd, maar een topruiter ben ik dan ook niet. Dressuur is niet mijn ding en in het bos red ik me prima!
maar eh.......waar blijven jullie overzichtjes!
Annabel, ja Diëgo was een buffel joh...móói....vond ik. En Jackie was als jonge pony ook mooi vond ik, hij was 1.48 en best grof gebouwd. Hij had echt zo'n hengstennek.

Verder nog een 10 lessen kaart op een KWPN-er en freestyle les zonder zadel op Diëgo. Ik heb het me zelf wat aangeleerd, maar een topruiter ben ik dan ook niet. Dressuur is niet mijn ding en in het bos red ik me prima!
maar eh.......waar blijven jullie overzichtjes!
Annabel, ja Diëgo was een buffel joh...móói....vond ik. En Jackie was als jonge pony ook mooi vond ik, hij was 1.48 en best grof gebouwd. Hij had echt zo'n hengstennek.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Leuk overzichtje Ivonne! Lekker is dat he even terug gaan in de tijd met oude foto's
?

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ze laten je allemaal een beetje in de steek Ivonne met hun foto's van vroeger. Ik zal even snel iets plaatsen, staat er toch wat in je topic.
Ongeveer anderhalf jaar oud, iedere avond paardje spelen met opa.

Met Nellie van de melkboer, 4 jaar oud.

Op Vlieland, ongeveer 4 of 5 jaar oud.

Op Ameland, strandrit gemaakt. Ongeveer 25 jaar oud.

Van de tussenliggende periode zijn niet veel foto's. Mijn ouders hebben jarenlang dia's gemaakt, misschien zit daar nog iets tussen. Van de week wil ik bij de Aldi een apparaatje kopen waarmee je dia's om kunt zetten naar iets digitaals. Ben benieuwd of daar nog iets tussen zit. Ook heb ik nog wat op DVD staan maar geen idee hoe ik dat hier zou kunnen krijgen. Iemand een idee?
Ongeveer anderhalf jaar oud, iedere avond paardje spelen met opa.

Met Nellie van de melkboer, 4 jaar oud.

Op Vlieland, ongeveer 4 of 5 jaar oud.

Op Ameland, strandrit gemaakt. Ongeveer 25 jaar oud.

Van de tussenliggende periode zijn niet veel foto's. Mijn ouders hebben jarenlang dia's gemaakt, misschien zit daar nog iets tussen. Van de week wil ik bij de Aldi een apparaatje kopen waarmee je dia's om kunt zetten naar iets digitaals. Ben benieuwd of daar nog iets tussen zit. Ook heb ik nog wat op DVD staan maar geen idee hoe ik dat hier zou kunnen krijgen. Iemand een idee?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk Anita, vooral dat paardje rijden met opa, dat deed ik vroeger met mijn vader.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Leuk!!!!
Zal eens kijken of ik nog wat van me zelf terug kan vinden en van Anne natuurlijk
Zal eens kijken of ik nog wat van me zelf terug kan vinden en van Anne natuurlijk

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Ja allemaalAnita45 schreef: Jouw overzichtje is ook erg leuk Marloes. Weet je ook nog de namen van al die Fjorden die op de foto's staan?

Ben ook nog wel benieuwd naar foto's van anderen

Die foto van Diëgo is gaaf Ivonne, zo heb ik hem helaas al niet meer gekend
Marga is natuurlijk het leukste paard van dit rijtje 

Ereplaatsje voor

- margalorenz
Leuk hoor, zo'n overzicht!
Wow wat mooi die foto van een jonge Diego. Echt een hele vent.
Liefde is..Alies Dragan Jouke