Jubileum 2010!!
Re: Jubileum 2010!!
Weet iemand al meer of het door gaat? enzo?
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Wat waren het dan als het geen zebra's waren?Vera schreef:nee geen zebra!
als hij er al was, heeft hij alleen maar het defilee van de hengsten mee gelopen.
Zijn er ook foto's van dat defile voorhanden???
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Het waren wel zebra's
Alleen was Vlin geen zebra!
Alleen was Vlin geen zebra!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
[quote="Jankeke"]Weet iemand of Vlin ook aan het vorige jubileum heeft meegedaan???? Het vorige jubileum was toch 5 jaar geleden en dat was toch met die als zebra's beschilderde paardjes?
Ik had ook niet gedacht dat Vlin een zebra was maar met deze zin wilde ik verduidelijken of het jubileum waar ik het over had, hetzelfde was als waar jullie het over hadden. Vlin was toen nog hengst en stond daardoor echt niet tussen al die andere paarden.
Maarre.....zijn er foto's van dat hengstendefilee? Hoelang heeft dat jubileumfeest eigenlijk geduurd?
Ik had ook niet gedacht dat Vlin een zebra was maar met deze zin wilde ik verduidelijken of het jubileum waar ik het over had, hetzelfde was als waar jullie het over hadden. Vlin was toen nog hengst en stond daardoor echt niet tussen al die andere paarden.
Maarre.....zijn er foto's van dat hengstendefilee? Hoelang heeft dat jubileumfeest eigenlijk geduurd?
All that we see
All that we seem
All that we seem
Dat feest heeft een weekend geduurt. en waarom zou vlin daar niet teussen hebben kunnen staan? Ik heb met Kventin de hele meerkamp meegereden. zelfs het met drieen springen en met zijn tweeen op een paard.Jankeke schreef:Jankeke schreef:Weet iemand of Vlin ook aan het vorige jubileum heeft meegedaan???? Het vorige jubileum was toch 5 jaar geleden en dat was toch met die als zebra's beschilderde paardjes?

Maar ik durf niet te zeggen of vlin erbij was. dan zou ik mijn foto's erop na moeten kijken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hoi Claudia,
Ik dacht altijd dat het niet zo slim was een hengst tussen allerlei merries te zetten. dat ze daar vervelend van werden.
Ik dacht altijd dat het niet zo slim was een hengst tussen allerlei merries te zetten. dat ze daar vervelend van werden.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Als ze goed zijn opgevoed valt dat best mee.Jankeke schreef:Hoi Claudia,
Met zortin rij ik ook overal tussendoor.
Met Kwinnie heb ik wel gekkere dingen gedaan. Die heeft echt alle spellen gedaan die er met de meerkamp gedaan moesten worden.(waterhalen, springen met zijn drieen, transportspel met 2 op een paard, viertal. vlaggenspel enz.)
Die werd pas druk tussen de hengsten op het defile.
Zoals Rien altijd zegt: alles kan.

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Rare jongens, die hengsten. Rien maakt zich nergens druk om, geloof ik. Wanneer ben je trouwens weer bij Rien, dan kom ik langs. Ik heb je al lang niet meer gesproken of gemaild en wil Zortin ook wel weer eens zien en Hermansen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Van het jubileum is een video gemaakt en die is (was) te bestellen bij het stamboek.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hoezo rare jongens die hengsten? Die gedroegen zich best aardig.
Sjol is echter aldaar diverse keren voor hengst
uitgescholden en laat geruind
, moet haar nog steeds ruinen
.
(af en toe is het een klein stinkdier
die Sjol, heb het defilee maar overgelagen, toen stond ze de hele bende bij elkaar te brullen
met een dikke speknek, grote neusgaten, al minivoltes rennend.)
Vond het een enig weekeind, de enigste die passend gekleed was was Naisven (gezien de hoeveelheid water die dat weekeind gevallen was.)
Er waren toch niet alleen zebra's ook giraffen!
Ik heb vanaf vrijdags geslapen met hond in de berlingo, dat kan dus, ehhh, soort van.
Mijn schoenen zijn na dat weekeind nooit meer hersteld
Sjol en haar zus zouden we 's avonds weer naar weitje in de buurt brengen, maar hi, jullie kennen het, je kwam het terein niet meer af!
Dus toch nog stukje prik neergezet en de dames er in geparkeerd.

hier zou je niet zeggen dat het zo gehoost had! En het terein verzopen was.
Horde fjorden klaar voor de waterrace.

Sjol is echter aldaar diverse keren voor hengst

(af en toe is het een klein stinkdier

met een dikke speknek, grote neusgaten, al minivoltes rennend.)
Vond het een enig weekeind, de enigste die passend gekleed was was Naisven (gezien de hoeveelheid water die dat weekeind gevallen was.)
Er waren toch niet alleen zebra's ook giraffen!
Ik heb vanaf vrijdags geslapen met hond in de berlingo, dat kan dus, ehhh, soort van.
Mijn schoenen zijn na dat weekeind nooit meer hersteld

Sjol en haar zus zouden we 's avonds weer naar weitje in de buurt brengen, maar hi, jullie kennen het, je kwam het terein niet meer af!
Dus toch nog stukje prik neergezet en de dames er in geparkeerd.

hier zou je niet zeggen dat het zo gehoost had! En het terein verzopen was.
Horde fjorden klaar voor de waterrace.

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Dominique, dat ziet en klinkt gezellig. Als ik jou zo lees dan is het ook voor jezelf nog een hele organisatie; slaapplaats, eten (paard en jezelf), prikpaaltjes, kleding, enz. enz. Er komt meer bij kijken dan je in eerste instantie zou denken.
All that we see
All that we seem
All that we seem
- rocky&moby
het lijkt me ontzettend leuk weer een jubileum te hebben! ik kom dan wel alle dagen deze keer vorige keer waren we er alleen tijdens het concour d elegance.
caravn mee, paardje mee lijkt me hartstikke leuk!
onze leuke herinnering ana het jubileum
samen met janine waren we een bruidpaar ( alleen niet in het wit hihi ) we werden daarmee eerste.. ( trek alleen wel een heel verwaand hoofd, foei )

caravn mee, paardje mee lijkt me hartstikke leuk!
onze leuke herinnering ana het jubileum

wij waren dus echt verzopen.
We stonden te wachten tot we onze act mochten laten zien toen het noodweer losbarste. We waren tot op onze onderbroek nat. We kregen onze spullen nooit meer droog om het de volgende dag opnieuw te doen, dus wij zijn naar huis gegaan.
Een deel van ons is de volgende dag nog teruggekomen, maar zonder paard.
We stonden te wachten tot we onze act mochten laten zien toen het noodweer losbarste. We waren tot op onze onderbroek nat. We kregen onze spullen nooit meer droog om het de volgende dag opnieuw te doen, dus wij zijn naar huis gegaan.
Een deel van ons is de volgende dag nog teruggekomen, maar zonder paard.
Muis Keurmerrie!
Zaterdags toen het zo gehoost heeft ben ik alleen heen geweest. Op het moment dat de bui losbarste zat ik onder een parasol. Toen het wat te hevig werd ben ik toch maar verkast naar de grote tent. Sjonge, sjonge wat een water is er toen gevallen. Kan me niet herinneren daarvoor of daarna nog zo een bui te hebben meegemaakt.
De volgende dag zijn Jeroen en ik samen heen geweest. Het was ongelooflijk hoe droog het terrein toen al weer was en die dag is er geen drup regen gevallen. Ondanks het slechte weer op zaterdag heb ik het hele weekend genoten.
Jeroen en ik hadden het er zonet even samen over. Jeroen zei dat je een kans hebt dat als het pas weer over 10 jaar gehouden wordt de belangstelling voor een deel is weggeebt. Daar zit natuurlijk wat in. Misschien als FW toch maar wat lobbiën bij het stamboekbestuur.
De volgende dag zijn Jeroen en ik samen heen geweest. Het was ongelooflijk hoe droog het terrein toen al weer was en die dag is er geen drup regen gevallen. Ondanks het slechte weer op zaterdag heb ik het hele weekend genoten.
Jeroen en ik hadden het er zonet even samen over. Jeroen zei dat je een kans hebt dat als het pas weer over 10 jaar gehouden wordt de belangstelling voor een deel is weggeebt. Daar zit natuurlijk wat in. Misschien als FW toch maar wat lobbiën bij het stamboekbestuur.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hoezo een buitje

De volgende dag was het ook nogal dreigend, gelukkig is daar niet veel uit gevallen.

De volgende dag was het ook nogal dreigend, gelukkig is daar niet veel uit gevallen.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
-
Loop ik daar nou met Urzula? Goh, kan mezelf niet herkennen. Het was echt rotweer. We moesten op zaterdag eigenlijk de ring in, maar zijn toch maar gaan schuilen in de trailer. Daar stonden we dan Leo, Urzula (fjord) en ik. Gelukkig werkte ze mee. Van een medebrabander wilde het paard in eerste instantie niet de trailer op. Toen we later, na de bui, de trailer uit gingen, kwam het water tot aan mijn enkels!
@Anita. Wat betreft het jubileum, zal er toch iemand een balletje op moeten gooien bij het stamboek?!
@Anita. Wat betreft het jubileum, zal er toch iemand een balletje op moeten gooien bij het stamboek?!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hoe gaan we dat aanpakken?leoensuzanne schreef:@Anita. Wat betreft het jubileum, zal er toch iemand een balletje op moeten gooien bij het stamboek?!
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Liever niet als 'Fjordenwereld' graag. Ik hou niet zo van die collectieve acties waar ik geen vat op heb...Anita45 schreef:Hoe gaan we dat aanpakken?leoensuzanne schreef:@Anita. Wat betreft het jubileum, zal er toch iemand een balletje op moeten gooien bij het stamboek?!
En OF ze organiseren het OF niet, ik denk niet dat iemand daar veel invloed op kan uitoefenen. Gewoon afwachten dus.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ondanks het verschikkelijke weer ziet het er zo gezellig uit. Al die leuke foto's. Ik baal nog steeds dat ik het gemist heb. Precies dat jaar kreeg ik Alies en heb ik het dus net gemist.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wow die foto van Mirjam... Ik was al bijna vergeten dat het zo erg was! Maar ondanks het k*tweer heb ik me echt reuze geamuseerd... Dit wil toch ook wel wat zeggen denk ik? 
Volgende keer neem ik wel m'n eigen rol toiletpapier mee trouwens haha

Volgende keer neem ik wel m'n eigen rol toiletpapier mee trouwens haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.