Daarna zijn we naar De Koog gegaan en hebben hier in het restaurant aan het strand een kopje koffie en thee gedronken met een stuk heerlijke appeltaart erbij. Vervolgens zijn we verder gereden naar de vuurtoren en daar zijn we met Dingo het strand opgegaan. Dat had ik me al voorgenomen toen we een tijdje terug besloten om deze dag naar Texel te gaan. Alle vorige keren dat we op Texel waren werd ik in het strandpaviljoen geparkeerd en ging Jeroen alleen met Dingo het strand op omdat ik dat niet kon. Nu met mijn nieuwe knieën gaat het lopen zo veel beter dat geen 10 paarden mij meer tegenhielden. Het was ontzettend zwaar maar zo fijn om dit nu te kunnen doen. Toen we bij de vloedlijn stonden heb ik eerst een potje gejankt, ik was zo blij met deze overwinning. Vervolgens hebben we mensen gevraagd om ons op de foto te zetten met de vloedlijn op de achtergrond.

Daarna hebben we elkaar nog op de foto gezet met natuurlijk Dingo erbij.

Ook moest Dingo nog even alleen poseren. Jeroen heeft de foto's gemaakt en ik stond achter hem om Dingo's aandacht te trekken.

Hierna zijn we weer teruggelopen naar de strandopgang. Omdat dit nog het zwaarste gedeelte was hadden we bedacht dat Jeroen eerst Dingo zou wegbrengen naar de auto zodat hij beide handen vrij had om mij te begeleiden. Hij heeft nog snel even een foto gemaakt toen ik onderweg even stond te rusten want ik was natuurlijk zelf al begonnen aan de klim.

En tot slot nog een foto toen ik weer alleen verder ging klimmen.

Vervolgens hebben we in het strandpaviljoen wat gegeten. Helaas begon het toen te regenen. We hebben nog wat rondgereden en zijn vervolgens met de boot van 4 uur weer naar Den Helder gegaan. De dag hebben we afgesloten in een Argentijns restaurant in Meppel waar we de heerlijkste spareribs hebben gegeten die we ooit hebben gehad.
Rond 8 uur waren we weer thuis, net op tijd om Meline nog droog haar deken weer op te kunnen doen. Hier in Mantinge was het dus wel de hele dag droog gebleven. Maar ondanks het slechte weer dat we een deel van de dag hebben gehad hebben we een heerlijke dag gehad samen.