Wie is dit?

Een kruising Fjord-belg die daar ook stond. Leuk beest!

Lisa met Alinde, Janine met Akes en Cindy. Wij zijn maar niet meegelopen naar de wei, we hadden geen laarzen aan.

Tja, hoe kom je daar met droge voeten doorheen?

Check die laarzen van Lisa. Ze had de modder ín de laarzen…….

Janine hield droge voeten

Cindy moest even alleen in de buitenbak, omdat ze met Akes en Alinde wilden gaan rijden. Cindy leefde zich eens lekker uit.

Er kwam een poes dwars door de bak naar ons toe. Cindy ging vol in de aanval. PPfff….wat schrok ik, dat was goed raak. Ik schreeuwd keihard:”rotbok” sorry Janine, bedoel er niks mee, maar schrok zo. Ik pakte ook zo het stroomdraad beet om in de bak te springen en de kat te redden. Maar het is goed afgelopen, de kat liep beduusd weg, maar we konden niks aan haar ontdekken dan wat zand op de kop. Zie dat linkervoorbeen van Cindy! Diëgo deed dit ook altijd als hij een kat zag…………doodeng!

We hadden ook nog een huwelijksgeschenk voor het kersverse bruidspaar meegenomen

Akes op linnen

En Cindy op linnen

Janine ging nog even zonder zadel op Akes (met opstapje)

Lisa ging even op Alinde rijden.

Janine in draf. Akes lijkt me een dikke goedzak, braaf dier, met eenheerlijk koppie.

Lisa in draf. Alinde is een mooie merrie, mooi voorwaarts.

Daarna zijn we nog met z’n allen naar het huis van Peters moeder geweest en daar hebben we wat gedronken en een heerlijk zelfgebakken cakeje gegeten. We zagen nog net Jet met Erna en Sophietje wegrijden. Was een gezellig middag!