HK België: Harold
Re: HK België: Harold
Hij is zo wel leuk om te zien!! Doet een beetje Reinar-achtig aan.
Ik snap wel dat sommige mensen het jammer vinden, maar ik vind de benen wel een heel belangrijk punt, dus als hij daar niet goed genoeg is moet hij ook niet goedgekeurd worden.. We willen toch geen slechte benen in ons ras..
Ik snap wel dat sommige mensen het jammer vinden, maar ik vind de benen wel een heel belangrijk punt, dus als hij daar niet goed genoeg is moet hij ook niet goedgekeurd worden.. We willen toch geen slechte benen in ons ras..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik kan me er eigenlijk wel in vinden.
Zo van de foto lijkt het me een prachtig sportpaard, maar als fokdier doet hij me erg weinig. Blijft geen gezicht trouwens, een fjord zonder sokken
Zo van de foto lijkt het me een prachtig sportpaard, maar als fokdier doet hij me erg weinig. Blijft geen gezicht trouwens, een fjord zonder sokken

Wauw, wat kan hij lekker sjouwen zeg!!!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Jammer, maar ik ga ervan uit dat de keurmeesters hun werk goed gedaan hebben. Qua (korte
) beentjes doet hij me een beetje aan Yannes denken. Helaas heeft zij íéts minder beweging 
Hij loopt als een tierelier zeg!

Hij loopt als een tierelier zeg!
Ik vond het een leuuk dier, maar er stond mij ook iets van bij dat er iets mis was met benen of manier van lopen. Weet zo even niet meer wat precies. Was wel de leukste 3-jarige.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

ja idd die lozer kunne geen paard keuren he hebbe ze nu wel duidelijk gemaakt en ja harold komt in men nieuw 4-span en hou dit maar in de gate binne 6 jaar wilk wereld kampioen worden 4-span pony's en geloof me harold zal der bij staan ik zal m er in zette tussen men andere welsh en new forest pony's
hou dit maar in de gaten http://www.svenstuyck.com
Ik ga met Reinou mee, behalve over het laatste zinnetje 

Ereplaatsje voor

-
@Sven. Wat was nou de precieze aanmerkingen op zijn benen dan? En ga je hem idd toch wel ruinen?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
hij is te lang gekoot dikke zever me hun andere misbaksels die ze goekeurenleoensuzanne schreef:@Sven. Wat was nou de precieze aanmerkingen op zijn benen dan? En ga je hem idd toch wel ruinen?
ja ze zen ballen gaan zet ik m wel in de sport me zijn beweginge
Sven is een beetje boos denk ik, wat ik wel kan begrijpen,sven schreef:ja idd die lozer kunne geen paard keuren he hebbe ze nu wel duidelijk gemaakt en ja harold komt in men nieuw 4-span en hou dit maar in de gate binne 6 jaar wilk wereld kampioen worden 4-span pony's en geloof me harold zal der bij staan ik zal m er in zette tussen men andere welsh en new forest pony's
Laat het even bezinken jongen, je hebt er prachtig sportpaardje aan.
Veel succes ermee.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
- Machteld&Falco
Jammer dat hij niet goedgekeurd is... Zonde van een heel mooi dier 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- joske_vuran
- Contacteer:
Het is inderdaad een prachtig paard om zo te zien!
Maar de beenkwaliteiten waren wat minder. Vooral de achterhand. Achter lijkt hij een beetje o-benig. En op het harde was hij niet goed..
Qua uitstraling en bloedlijn zit hij wel helemaal goed! Qua die twee dingen was het een prachtige dekhengst geweest. Jammer dus van het beenwerk..
Maar het zal zeker een leuke sportfjord worden lijkt me

Maar de beenkwaliteiten waren wat minder. Vooral de achterhand. Achter lijkt hij een beetje o-benig. En op het harde was hij niet goed..
Qua uitstraling en bloedlijn zit hij wel helemaal goed! Qua die twee dingen was het een prachtige dekhengst geweest. Jammer dus van het beenwerk..
Maar het zal zeker een leuke sportfjord worden lijkt me

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Jammer dat hij afgekeurd is maar ja als het beenwerk niet goed is kun je niet anders. Ik vind hem er wel al heel volwassen uitzien voor zijn nog geen 3 jaar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

zooo, hij heeft wel echt een ruime pas voor!
Jammer dat hij niet goedgekeurd is, vind het een geweldig beest om te zien
Jammer dat hij niet goedgekeurd is, vind het een geweldig beest om te zien

Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
-
Jullie waren zaterdag wel heel erg teleurgesteld. en terecht natuurlijk...
Harold is echt prachtig!
Harold is echt prachtig!
@Sven: Te lang? Dacht dat ze het over te kort hadden.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Ilonka
Altijd jammer natuurlijk als je hengst niet goedgekeurd wordt!
Maar laten we wel wezen als er iets aan zijn benen zou mankeren moet hij ook geen dekhengst zijn/worden. Naast no hoof no horse is het natuurlijk ook heel erg no leg no horse. Een fjord moet heel wat gewicht mee torsen en dan moet er een degelijk beenwerk onder zitten. Een paard dat op het harde niet goed loopt, tja dat klopt natuurlijk niet. Het kan wat simpels zijn als een hoefzweer, een zoolkneuzing etc, maar het kan natuurlijk ook iets serieus zijn...
Dus als het paard niet goed liep ga ik helemaal met de keurmeesters mee, zo'n paard moet je niet goedkeuren. Hoe mooi, lief, knap of aardig ze ook mogen zijn.
Maar laten we wel wezen als er iets aan zijn benen zou mankeren moet hij ook geen dekhengst zijn/worden. Naast no hoof no horse is het natuurlijk ook heel erg no leg no horse. Een fjord moet heel wat gewicht mee torsen en dan moet er een degelijk beenwerk onder zitten. Een paard dat op het harde niet goed loopt, tja dat klopt natuurlijk niet. Het kan wat simpels zijn als een hoefzweer, een zoolkneuzing etc, maar het kan natuurlijk ook iets serieus zijn...
Dus als het paard niet goed liep ga ik helemaal met de keurmeesters mee, zo'n paard moet je niet goedkeuren. Hoe mooi, lief, knap of aardig ze ook mogen zijn.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.