Nieuwe Fw'er aangespannen! (Zhellie)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Nathalie1985
Contacteer:

Re: Nieuwe Fw'er aangespannen! (Zhellie)

Bericht door Nathalie1985 » do 26 feb 2009, 19:39

Wauw mooie meid hé ! Dat karretje achter haar kont ziet er goed uit ! daarmee bedoel ik dat het er allemaal goed uitziet en toch wel lekker ontspannen +:)+
A Fjord Will Take You Anywhere :))
Else

Bericht door Else » vr 27 feb 2009, 18:17

Mooi plaatje! Er is dus weer een grijze in Wanneperveen :)
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 27 feb 2009, 18:32

Klopt inderdaad. Gisteren lekker even wezen buurten. Zowel bij Esther in Paasloo als in Wanneperveen. Vervolgens met beide merries Wanneperveen in. Nina heeft er nog behoorlijk moeite mee. Is overal mee bezig, behalve met dat wat ze eigenlijk doen moet. Veel tegenstand en weinig ontspanning. Daar gaan we nog een hele dobber aan krijgen.

Van de zomer staat er wel veel op de planning op rijtechnisch gebied dus ik hoop dat we alleen maar vooruit gaan.

Zhellie loopt heel netjes voor de kar en lijkt er ook ontzettend veel plezier in te hebben. Vond het wel heel leuk om van Eshter te horen dat Zhellie zoveel rustiger was op het moment dat ik er was. Geeft toch aan dat we echt een band aan het opbouwen zijn.

Volgende week donderdag halen we ze weer op.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Esther

Bericht door Esther » vr 27 feb 2009, 19:10

Het verschil was echt goed te merken hoor, ze was echt wel rustiger dan anders met optuigen.. Ze vond het blijkbaar echt wel leuk dat jij er was..

Zhellie doet het echt leuk he!! Nina is inderdaad nog wel onzeker, kijkerig e.d. Bart en ik hadden het andersom verwacht, omdat Zhellie toch een beetje een negatieve reputatie heeft.. Maar zo zie je maar weer, je kunt er niets van zeggen voordat ze voor de wagen staan.. We hebben meerdere paarden gehad die ons zowel negatief als positief konden verrassen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie