Na een uitgebreide routebeschrijving hoe daar te komen want stel je voor ik zou verdwalen in eigen provincie

Nadat Ivonne me nog gewaarschuwd had niet de eerste de beste weg in te slaan van de N33.. wat gebeurde.. ik sloeg daar af

Snel maar ergens een ruime dam opzoeken om daar rondje te rijden zat er helaas niet bij. Dat werd bochtje achteruit en na een tweede poging zonder dat Ernie zich ermee ging hinninken stond ik daar keurig richting de goede kant op. Enfin om een lang verhaal kort te maken al snel waren we op de plek van bestemming.
Apollo en Baranna als Marga stonden nieuwsgierig bij het hek toe te kijken wie er van de trailer afliep.

Even later stond Erna alsof ze thuis was bij de stallen van Ivonne.

We kennen mooiere foto's van Marga, hier laat ze zien dat ze even de pé erin had dat de zon niet scheen en tja waarschijnlijk spelen haar hormonen nu ook op. Nog even en dan is ze uitgerekend.

al met al hebben we geboft met het weer even scheen de zon en het kleine beetje miezer? die hebben we niet gevoeld.
Anders waren dat de vele spetters die ons om de oren spetterden. Marga is een heus zeepaardje!

Zie hoe trots Ivonne is omdat ze zonder zadel rijd

Vanuit het water geeft Marge Nisko een peptalk om ook het water in te komen

Al twee voetjes in het water!

Nis vind het wel prima op de kant

Wat zal er in dat koppie van d'r omgaan: zal ik wel of zal ik niet

In de tussentijd kreeg Ernie de smaak te pakken niet alleen van de heerlijke bramenplant aan de kant van het water maar om ook het water in te gaan

en dat voor een dame van stand die nooit door andermans mest of door plassen stapt.

'even checken' of mijn helm wel goed vast zit op mijn hoofd. Ze ging zowaar met haar voorbenen spetteren alsof ze ieder moment een duik kon nemen!
En hier het bewijs dat Nisko het water in durfde

sorry voor je onthoofding Annemarie
Ernie had nog nooit in haar stoutste dromen dit kunnen geloven om in het water te lopen..

De gezusters Sebastian:

Alleen met een koekje was Erna zover om even halt te houden voor een kiekje

en de laatste.. wie loopt met wie

het was een leuke rit met allerlei kronkelpaadjes, water, ree-en en ezels en drie stoere fjorden

Tot de volgende bosmeeting!