Muis

Umela

Vera

Ik ben er wel voor ze een keer helemaal kaal te knippen. Heb toch het idee dat er een betere manenkam van komt. Alleen doe ik het na de keuring pas. Ik heb met Ynde de fout gemaakt om haar voor de keuring kaal te knippen (niet direct na de geboorte, want ik vond die pluisjes zo schattig) en die kreeg ik dus niet meer op tijd lang. Loop je met zo'n half kale op de keuring. Elske en Eliene heb ik redelijk snel in een pluisboogje geknipt en soort van bijgehouden tot de keuring. na de keuring is alles er af gegaan!Anita45 schreef:Voor diegenen die fokken. Hoe doen jullie dat met veulens? Direct alles er af knippen of eerst laten zitten en later proberen boogje te knippen.
Hoe is die manier dan?Janine schreef:Hengstenpluk vind ik niet mooi bij Fjorden... Ik krijg er direct knipneigingen van.
Als ook van je Fjord op de duitse manier knippen
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Is er niemand bij jou in de buurt die je kan en wil helpen. Boogjes zijn zoveel mooier dan lang.rocky&moby schreef:waarom kan ik dit niet, snik hihi.
moby heeft nu al een tijd lange manen en, rocky ze manen gaan bijna.
een mooie boog lukt gewoon niet en dan lopen ze toch alleen maar voor gek..
knipcursus en al, ik leer het niet ;-(