Vandaag zouden wij gaan rijden met Yessie en Sylvy, maar werk had gebeld of ik extra kon werken! Nou ja extra uren kan ik wel gebruiken dus vanavond werk ik om 8.
Nou ja dacht ik om 4 uur dan Sylvy maar even aan de dubbele lijnen. Ging op zich heel goed, alleen links om minder (in galop bokken en wegrennen in ren galop

Nooit had ik mijn telefoon horen gaan, dus ik lekker uitstappen. Toen ik klaar was Sylvy beloond (moet duidelijk aan het werk op links onder het zadel gaat ze er dus ook zo vandoor...). Sylvy aan de hand gepakt naast me... hey telefoon, 4 gemiste oproepen. De buren hadden een (heel bijzonder!) ijsvogel in de tuin, die een plek zocht om te broeden. Ik stond nog steeds op longeer veld en mijn vader gebeld van je moet even naar de buren (sylvy nog steeds vast in de hand).
Komt mijn vader naar buiten (telefoon had ik alweer weggestopt en was Syl aan het belonen) en trekt de deur dicht (kets

Nou ja hij is nu super dik! Maar hoe meer ik beweeg hoe minder stijf die wordt en zeer doet het toch wel... Dus ga ik nu maar eens aan het werk! 3x is scheepsrecht toch, dus hierbij sluit ik de aan de kletter topics hopelijk!!!