Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » zo 08 feb 2009, 10:39
nientje_pjotr schreef:Ja, lopen kon hij wel

Ik heb ook nog heel wat liggen, ik heb je ze beloofd, zodra ik tijd heb zal ik ze eens opzoeken.
Graag, ik kijk er met verlangen naar uit. Ik ben altijd heel benieuwd naar foto's van voor mijn tijd. Ik zou ook zo graag veulenfoto's van hem hebben of foto's van "zijn" kudde (Dus als iemand die nog heeft van Vlin......hebbe, hebbe, hebbe!!!)
Fijn te horen dat Vlin bij jullie ook altijd dik werd van het gras en .....dat "mijn eerste grote liefde" de woest aantrekkelijke Gerrit ook last van vetjes heeft. Hoef ik me iig geen zorgen te maken en heb ik het vermoeden dat het met de zomer wel goed komt.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
-
Love_Jordy
Bericht
door Love_Jordy » zo 08 feb 2009, 10:57
Wouw!
errug leuke foto's en zeer mooi paardje!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
-
Jeempie
-
Contacteer:
Bericht
door Jeempie » zo 08 feb 2009, 12:47
Wat een mooie foto's. Maarja het is natuurlijk ook gewoon een mooi paard!
Zortin Z1 + 10 alweer!

Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

-
Daphne
Bericht
door Daphne » zo 08 feb 2009, 12:55
Vlin is echt superstoer! Stiekem vind ik hem met wintervetjes leuker dan in zijn strakke zomervel

-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » zo 08 feb 2009, 20:48
Jeempie; je hebt he-le-maal gelijk. Hij is gewoon mooi (maar dik) en verschrikkelijk lief. (maar in de bossen een drakement)
Love-Jordy: met jou ben ik het ook he-le-maal eens. Dank je.
Daphne: Dank je, maar ietsje minder mag wel. Toen ik hem vanmiddag uit de wei haalde om te rijden schrok ik gewoon van zijn bolle buik. Straks, als het weer wat beter is en de dagen langer, gaat er weer gewerkt worden. Is beter voor zijn bolle buikje.
All that we see
All that we seem
-
Machteld&Falco
Bericht
door Machteld&Falco » zo 08 feb 2009, 20:55
Wat een lekker ding is het zeg!! Hoe komt het dat hij geruind is? Te weinig nakomelingen? Ik vind hem in ieder geval prachtig!
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » zo 08 feb 2009, 21:31
Machteld&Falco schreef:Wat een lekker ding is het zeg!! Hoe komt het dat hij geruind is? Te weinig nakomelingen? Ik vind hem in ieder geval prachtig!
Hij had inderdaad te weinig geprimeerde nakomelingen. Jammer voor hem maar......fijn voor mij! Vooral is het jammer vanwege zijn fijne karakter. Hij heeft naar mij toe nog nooit iets vervelends gedaan(bijten of trappen). Hij kan heerlijk met zijn hoofd op mijn schouders leunen en genieten met zijn ogen dicht. Hij kan wel klierig zijn, vooral tijdens buitenritten. Maar dat is gewoon slimmigheid omdat hij weet dat ik nog niet zo'n ervaren fjordenruiter ben. Dus ga ik weer trouw naar de les om mijn fjordje beter te leren kennen. Is ook leuk.
All that we see
All that we seem
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » ma 09 feb 2009, 07:58
wat een heerlijke man om naar te kijken! die foto's van claudia zijn ook erg leuk

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
Carolinef
-
Contacteer:
Bericht
door Carolinef » ma 09 feb 2009, 12:21
nou als 35+ baasje heb je recht om trotst te zijn op je gele kind, tegen de tijd dat t zomer is, loopt ie er vast wel weer strak bij, al misstaat zijn huidige omvang ook niet hoor
-
Anne&Wendie
-
Contacteer:
Bericht
door Anne&Wendie » ma 09 feb 2009, 14:19
Wat een leuke foto's!
Op de tweede een echte knuffel en op de 4de een echte kerel

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Ilona
Bericht
door Ilona » ma 09 feb 2009, 16:39
Wowie! Ik vind hem echt heel erg mooi!
Hij is hier vlakbij in de buurt geboren, maar ik had eigenlijk nog maar 1x een foto van hem gezien en dat was de foto uit het fjordenblaadje.
En die extra spekkies gaan er ook wel weer af als je meer gaat rijden/trainen.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. 
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » ma 09 feb 2009, 18:24
Ilona, ben dit weekend weer met hem aan de gang geweest maar de enige die vetjes heeft verloren ben ik......tjeemig wat heeft hij mij laten werken in het bos i.p.v. ik hem. Hij was zo heet als de duivel. Maar goed, ook ik mag wel wat vetjes verliezen dus zo erg is het niet.
Heb in de bak wel weer sinds lange tijd een galopje gedaan. Ondanks het zeer strak afronden van de hoeken was ik toch niet ontevreden, hij bleef nu mooi bij me. Het gaat wel weer de goede kant op.
Anne &Wendie. Je hebt het goed gezien. Aan de ene kant een grote lieverd maar aan de andere kant ook die stoere kerel waar je niet de spot mee drijft. Het is een heerlijk paard vooral als je deze twee verschillende karaktertrekken op hun waarde weet te schatten. (had ik in het begin wel eens moeite mee).
Carolinef: Lief van je dat je het 35+ noemt. Voelt een heel stuk jonger. Ik ben inderdaad blij met dit gele monster en heb al vaak gezegd "dit had ik veeeeeel eerder moeten doen". Vooral ook omdat je dan jonger bent en dan toch meer durft. Nu ben ik zo gek met hem maar kan er af en toe nog niet volledig van genieten omdat je toch wat minder durft of meer gevaren ziet. Dat vind ik erg jammer maar ik doe mijn best en daarbij heb ik hem nog maar 9 maanden.
Cindy+Uniek: Toen ik hem voor het eerst zag (dat was in de tijd dat Claudia die foto's heeft genomen, denk ik) vond ik het ook zo'n knappe vent. Mijn "lease dochter" Ilse (14 jr) was er ook bij (en zij is meer van de NRPS-sers en Welshpaarden) en zei meteen " Knetter, doe mij ook zo'n fjord" terwijl ze er eerst niet veel mee had ("janneke, ik wil niet veel zeggen hoor maar een fjord is uiteindelijk wel een koudbloed...." was haar reactie altijd). Maar toen was zij ook om.
All that we see
All that we seem
-
Sjolvir
Bericht
door Sjolvir » ma 09 feb 2009, 18:36
mooie paarden kun je niet slecht fotograferen.
Leuke gozer hoor!
En je bent met foto's plaatsen verder dan ik.
Kan in het nieuwe FW alleen mini's plaatsen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » ma 09 feb 2009, 19:28
Hoi Sjolvir; Ik heb het van "mijn"lieve puber van 13 jr geleerd om het via tinypics.com te doen. (Sorry, ik ben bezig geweest om hier de stappen die je dan moet doen op te schrijven maar helaas...ik was zelf halverwege alweer de weg kwijt dus heb ik het hele verhaal maar weer gewist.)
All that we see
All that we seem
-
Yvette_Minouk
Bericht
door Yvette_Minouk » ma 09 feb 2009, 20:16
Wat een lekkere kerel, ook al is hij vies, uitstraling heeft hij zeker!
-
Sjolvir
Bericht
door Sjolvir » ma 09 feb 2009, 20:22
Vond je reactie ook elders, vreemd iets het internet.
Blijkbaar kruisten 2 paden zich en sloeg je bericht de verkeerde afslag in.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Share
Bericht
door Share » di 10 feb 2009, 10:07
ow oopssssssie

wat een fout!! hihi
naja mooie ruin dan!! hij is wel erg verandert na de castratie.
Cas!!! (Hermansen X Sebastian)

-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » di 10 feb 2009, 10:45
Het is echt een compleet ander paard, dan dat ik nog in gedachten heb van de hengstenkeuring etc...positief veranderd.
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » di 10 feb 2009, 17:53
@Share; Vindt je?? In welk opzicht dan? Ben wel benieuwd want ik ken hem alleen als hengst in zijn laatste maanden. Daarna kwam hij als ruin bij ons en heeft hij de eerste weken wel de nodige spanningen opgeroepen. Vooral als hij langs de dames moest. Dan ging dat stoere hoofd hoog op die dikke fjordennek en danste hij langs de wei en was hij zo ongedurig als de pest. Nu is het een lieverd.
@Bella; glukkig vind je hem positief veranderd. Hij heeft nog regelmatig dat stoere over zich maar is gelukkig niet meer lastig naar de dames. Zelf niet als ze al draaiende met hun "bibsje" voor zijn neus gaan staan. Hij heeft wEl duidelijke voorkeuren. Alleen zijn grote vriendin (een NRPS-ser) wil hij nog wel eens versieren. Verder is het gewoon een watje en zou je niet denken dat hij dekhengst is geweest.
All that we see
All that we seem