10 januari:

11 januari:

13 januari:
Voor het eerst mijn tuig op! (bitje is beetje strak dus heb ik nu een nieuwe Utrechtse stang en die past prima!)

Het schoftstukje ligt ook niet helemaal lekker (schuift naar voren en je hebt ruimte over)

En 1 februari dus gisteren:

En (vieze buik aan de ene kant)

en de andere kant (wel schoon)

Volgens mij draagt ze best wel hoog! Vinden jullie hem ook zo gegroeid??
Ohwjah en deze kon ik niet laten te plaatsen:

(ze had een zeer pootje op deze foto en een hele grote kuif waar mijn moeder voor de grap even strikje in had gedaan

Vandaag is twixie naar de kapper geweest! Ik schrok wel even toen ze thuis kwam hoor, WOw wat kaal (als het kouder wordt krijgt ze zo'n dekje op

dr staart is net een fontein

Jah dribbel is vandaag ook de l*l geweest en is ook geknipt. BIj iemand anders waar we eigenlijk nog nooit van gehoord hadden. Ze is veel mooier als twixie.
Dr hals naar haar borst toe is een beetje vreemd, maar dat zal wel. De oren hadden van ons wat langer gemogen, maarja dat groeit wel weer aan.

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-WAG4YGZY.jpg][/img]
Ze knipte met een enorm lange schaar die hadden we nog nooit gezien, maar verder er niet bij geweest. We kregen alleen te horen dat ze nogal druk: enthousiast was als er iemand binnen kwam (tjsah dan hebben we twixie nog niet laten zien

Vinden jullie dribbel ook netter dan twix?
Ik blijf ook bij het wat langere haar, maar dit was gewoon een keer weer nodig (Vooral bij twixie!)