Ten eerste, Mijn vriendin is gewoon SCHOON !

Het is echt zo'n wonder, niemand had het verwacht. Maar ze is gewoon schoon ! De Chemo's pakte gelijk alle gezwellen in haar lichaam aan en dat sloeg aan! Ze is naar Utrecht geweest, daar heeft ze een kastje in haar hoofd geplaatst gekregen zodat ze vaker chemo kreeg. En bij de laatste scan waren alle cellen weg ! Ze moet nog 2x schoon gescand worden voor het echt groen licht is. Maar zoals dit had natuurlijk zowiezo niemand verwacht!
4 Maart begin ik met mijn B (en E) Rijbewijs, mijn ouders betalen hem voor me. Dit hoorde ik vorige week, ben zo blij !

Daarnaast ben ik aan solliciteren bij de Politie Midden Gelderland. Ik ben al door de Intake, Sporttesten en computer testen. Ik heb net het rapport terug van Test dag 2. Dit was een gesprek met pshygoloog (een heel uur !

Nou met Fjordy ga ik ook weer starten, altijd goed nieuws

Helaas ook een mindere verandering.. Mijn ouders verhuizen toch naar Curacao, voor 3 jaar. Eerst ben je er nog niet mee bezig, maar komt nu toch echt dichtbij. In Juli heb ik een flatje aangekomen hier in Ede, omdat mijn ouders weg gingen. Goh dat was, en is, nog steeds zo wennen. Huur en 2 paarden

Ik mocht mee hoor, maar mijn 2 paardjes achterlaten .. Nee.
Naja, ik dacht.. Ik geef jullie ook is een Update !