Aangevallen door een hond
Aangevallen door een hond
Gistermiddag schijnde hier lekker het zonnetje. Ik vond het heerlijk weer voor een lekker uitritje. Helaas liep het anders als ik gepland had. Ik ben pas verhuisd van stal en ken me nog niet zo goed uit hier. Ik wilde eigenlijk dezelfde ronde gaan als vorige week, maar had een afslag te vroeg genomen... Ik denk dan gaan we eens kijken waar we hier uit komen. Ik zag in de verte een terrein afgezet met hekken en prikkeldraad en een soort lage stallen. Het zag er best akelig uit eigenlijk. Ik denk ik ga gewoon wat dichter bij kijken en anders draai ik om. Toen ik het dacht, zag ik in de verte 2 honden uit de struiken rennen op ons afkomen. Yrsa schrok in eerste instantie en zette een galopje in. Toen ik haar terughad gepakt, liep er nog 1 hond naast ons te grommen. Ik wilde gewoon in stap teruggaan, omdat ik bang was dat Yrsa zou schrikken. Ze bleef in stap gelukkig heel rustig. Het mindere was dat hoe verder weg we van dat bedrijf waren, hoe agressiever die hond werd. Op een gegeven moment was hij zo dichtbij en hapte hij naar Yrsa's achterbenen en sprong naar mijn been. Toen werd ik toch wel echt bang! Ik wist niet wat is moest doen, probeerde hem met mijn stem weg te jagen en daarna tot rust te manen. Maar hij bleef maar aanvallen. Na ongeveer 10 minuten kwam ik op een kruising en daar bleef hij gelukkig achter. Ik ben maar meteen terug gegaan naar stal. Mijn plezier was voorbij! Op stal zeiden ze dat dat het bedrijf een nertsenfokkerij was en dat die honden normaal achter hekken zitten. Nou ik weet zeker dat ik er nooit meer langs ga!!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Re: Aangevallen door een hond
Jemig zeg
dan heb je de schrik er even goed in.
Hebben jullie er zelf nog iets aan overgehouden?
Ik zou er iig wel iets van zeggen, desnoods kaart je het aan bij de politie want dit is toch niet normaal meer.

Hebben jullie er zelf nog iets aan overgehouden?
Ik zou er iig wel iets van zeggen, desnoods kaart je het aan bij de politie want dit is toch niet normaal meer.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Eng! Was het privé terrein? Anders zou ik er ook melding van maken bij de politie. je zal er maar met kleine kinderen wandelen.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dat is inderdaad flink schrikken!
Ik zou in ieder geval niet meer langs die weg rijden!
Ik zou in ieder geval niet meer langs die weg rijden!
wat eng, Ik zou er melding van maken als het geen eigen weg is
wat knap dat je paard zo rustig bleef, ik ken een paard wat anders deed toen er plots een hond was
wat knap dat je paard zo rustig bleef, ik ken een paard wat anders deed toen er plots een hond was
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Getver dit verwacht je ook niet zomaar op een terrein. Gelukkig schrok Yrsa er niet zo van en bleef het hierbij happen naar jouw laars. Ga je ermee naar de politie? want dat lijkt me wel verstandig. Net als wat Ivonne zegt een volgende keer zijn het spelende kinders die zo'n leeg erf aantrekkelijk vinden om op onderzoek te gaan. zou niet graag willen weten hoe het dan afloopt...
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Het was gewoon een openbare weg. Er staat nergens dat het verboden toegang was. Het is schijnbaar wel een doodlopende weg, maar zo ver ben ik niet eens gekomen. Ik wilde eigenlijk wel aangifte gaan doen. Ik dacht eraan digitaal aangifte te doen, maar dat was helaas niet mogelijk.
Ik ben wel helemaal trots op Yrsa dat ze koel bleef. Het haar gister goed verwend
Ik ben wel helemaal trots op Yrsa dat ze koel bleef. Het haar gister goed verwend

Jak, wat een enge honden.. Ik zou doodsangsten uit staan..
Gelukkig is het goed afgelopen!!
Gelukkig is het goed afgelopen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nou wat esther zegt ik zou ook echt bang zijn zeg !
ik kom er met de scooter ook altijd eentje tegen onderweg die ligt dan inde berm teslapen je schrikt je te pletter !
maar die doet niks geloof ik die rent alleen een stuk achter me aan blaffend .
maar van deze bij jou zou ik zeker aangifte gaan doen !
bah !
achterlijk ook dat dat soort honden los lopen zeg .
kijk dat je waakhonden hebt prima maar hou ze dan ook op het terrein wat ze moeten bewaken
Wel koele pony heb je !
ik kom er met de scooter ook altijd eentje tegen onderweg die ligt dan inde berm teslapen je schrikt je te pletter !
maar die doet niks geloof ik die rent alleen een stuk achter me aan blaffend .
maar van deze bij jou zou ik zeker aangifte gaan doen !
bah !
achterlijk ook dat dat soort honden los lopen zeg .
kijk dat je waakhonden hebt prima maar hou ze dan ook op het terrein wat ze moeten bewaken
Wel koele pony heb je !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Omg wat eng!
Snap ook niet waarom ze zo'n beesten los laten? Nu is het gelukkig goed afgelopen, maar mag er niet aan denken wat er kan gebeuren...
Zo waren wij vandaag ook weer eens gaan wandelen, komt daar in de straat weer dat vervelende mormel uit de bosjes gestormd en springt recht naar Ali's achterbenen. Heb hem een goeie mep met m'n zweep verkocht zodat hij afdroop. Was al de 2e keer dat hij me zoiets lapte, kan er dus ook echt niet mee lachen dat ze zoiets los laten.
Op zo'n moment vind ik het toch een beetje jammer dat wij van die sullen hebben, paard had die hond best een goeie mep mogen verkopen.

Snap ook niet waarom ze zo'n beesten los laten? Nu is het gelukkig goed afgelopen, maar mag er niet aan denken wat er kan gebeuren...
Zo waren wij vandaag ook weer eens gaan wandelen, komt daar in de straat weer dat vervelende mormel uit de bosjes gestormd en springt recht naar Ali's achterbenen. Heb hem een goeie mep met m'n zweep verkocht zodat hij afdroop. Was al de 2e keer dat hij me zoiets lapte, kan er dus ook echt niet mee lachen dat ze zoiets los laten.
Op zo'n moment vind ik het toch een beetje jammer dat wij van die sullen hebben, paard had die hond best een goeie mep mogen verkopen.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nou lekker dan! En idd aangifte doen bij de politie, zou ik ook doen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Machteld&Falco
Jezus, wat eng. Dat die mensen niet beter op hun honden letten... Niet te schatten! Gelukkig zijn jullie er met de schrik vanaf gekomen. Toch maar niet meer daar langs 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
De schrik van vele ruiters en menners, agressieve loslopende honden. Helaas een verschijnsel dat maar niet wil verdwijnen. Gelukkig liep het deze keer goed af maar ik zou het er zeker niet bij laten zitten als ik jou was. Aangifte doen dus!!!! Dit kan echt niet.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bah wat eng. Heb het nog niet zo lang geleden mee gemaakt met twee jack russels. Nou dan ben je echt niet blij. Gelukkig is het goed afgelopen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift