Ook opnieuw voorstellen!
Re: Ook opnieuw voorstellen!
@Claudje
Dank je! Ik ga proberen nu!
Dank je! Ik ga proberen nu!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Hoi Carolien, welkom hier. Ik had mij al eens afgevraagd waarom je hier nog niet zat 

Geluk is de vrucht van intens werk
@Bella,
Ik had ooit al eens een poging gedaan, maar dat wilde toen niet ofzo.
Nu ff doorgezet!
Ik ben trouwens nog erg blij met de mooie
's die je in Rolde hebt gemaakt!! Bedankt nogmaals! (Zie avatar haha...)
Ik had ooit al eens een poging gedaan, maar dat wilde toen niet ofzo.
Nu ff doorgezet!
Ik ben trouwens nog erg blij met de mooie

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
haha super Carolien en nogmaals graag gedaan hoor!!
Geluk is de vrucht van intens werk
Hoi welkom hier! Ik ben Daphne, 23 en ik heb twee fjorden: Yanneke (v. Ramiro) en haar jaarlingzoon Djimm (v. Tsjerk).
Veel plezier hier!
Veel plezier hier!
Ik ben Yvonne, ben 38 jaar en heb een fjorden ruin, Binky, van 3 . Hij is nu ruim een half jaar bij ons en een fjorden merrie van 12, zij is nu ruim een maand bij ons.
welkom op ons forum
welkom op ons forum
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Dank voor de uitleg van prestatie en je warme pleidooi voor het mennen. Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik kan mennen want anders kon ik niks meer met een paard doen omdat rijden er voor mij niet meer inzit. Ik mis het rijden nu helemaal niet meer en vind mennen geweldig.Esther schreef:Een paard is prestatie als het een A op de zadelproef heeft en een A op een aangespannen proef. Ik ben het helemaal niet met je eens dat een aangespannen paard lastiger is onder het zadel. Ik vind het juist erg goed. Je hebt voor je paard afwisseling, het is een heel ander soort werken, andere spieren en andere belasting.
Ik en Bart hebben Tea vorig jaar beleerd voor de wagen en ze doet dat erg leuk. De Abop ging helemaal verkeerd, maar goed, dat is een moment.
Het is inderdaad wel even een investering qua aanschaf van een tuig en wagen.. Maar kan het iedereen aanraden..
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Iedereen bedankt voor het warme welkom!
@Anita: Ik ben zeker niet tegen mennen hoor en als ik het geld had zou ik misschien ook wel een wagen hebben, maar mijn persoonlijke ervaring is dat ik 2 paarden heb gereden die ook voor de wagen liepen en ze allebei (ene fries, andere adanco) op een bepaalde manier door bochten gaan. Maar kan per ruiter, paard en menner verschillen natuurlijk. Adanco was stug toen ik m kreeg en had nog niks onder t zadel gedaan verder, alleen nog maar voor de kar gelopen. Hij had echt een soort van 'voor de kar loopje' haha..
Maargoed, ieder zijn eigen afdeling en ding waar hij/zij goed in is en plezier aan heeft.

@Anita: Ik ben zeker niet tegen mennen hoor en als ik het geld had zou ik misschien ook wel een wagen hebben, maar mijn persoonlijke ervaring is dat ik 2 paarden heb gereden die ook voor de wagen liepen en ze allebei (ene fries, andere adanco) op een bepaalde manier door bochten gaan. Maar kan per ruiter, paard en menner verschillen natuurlijk. Adanco was stug toen ik m kreeg en had nog niks onder t zadel gedaan verder, alleen nog maar voor de kar gelopen. Hij had echt een soort van 'voor de kar loopje' haha..
Maargoed, ieder zijn eigen afdeling en ding waar hij/zij goed in is en plezier aan heeft.

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Welkom hier! En wat een mooie resultaten heb je gehaald samen met Adanco!
Ik ben ook in het bezit van een A-tje: Aliena (roepnaam Arwen). Verder heb ik Paula en beide hebben vorig jaar een mooi merrieveulen gegeven: Elske en Eliene!
Veel plezier hier!
Ik ben ook in het bezit van een A-tje: Aliena (roepnaam Arwen). Verder heb ik Paula en beide hebben vorig jaar een mooi merrieveulen gegeven: Elske en Eliene!
Veel plezier hier!
welkom en veel plezier hier 
Ik ben Wendy en mijn fjord heet Red Bull. Ik heb ook nog een shetlander genaamd Ulvy.

Ik ben Wendy en mijn fjord heet Red Bull. Ik heb ook nog een shetlander genaamd Ulvy.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

-
Hoi Carolien, veel plezier op het forum! Het zal wel niet lang duren voordat je alles onder de knie hebt.
Het is erg verslavend
Ik ben Yvette, 22 jaar. En thuis hebben we 4 fjordenbalen rond lopen.
Onze oudste Gaby, Minouk, Olette en haar veulen Evian.
Het is erg verslavend

Ik ben Yvette, 22 jaar. En thuis hebben we 4 fjordenbalen rond lopen.
Onze oudste Gaby, Minouk, Olette en haar veulen Evian.
Welkom en veel plezier hier!
Ik ben Marijke en ik heb samen met vriend fjord Rosco en trekpaard Cratos. Verder hebben we qua beestjes thuis nog hond Indy en kat Gani.
Ik ben Marijke en ik heb samen met vriend fjord Rosco en trekpaard Cratos. Verder hebben we qua beestjes thuis nog hond Indy en kat Gani.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010