ik zal me opnieuw voorstellen.
Re: ik zal me opnieuw voorstellen.
Hoi miriam, bedankt voor je welkom. Wat leuk dat je hangbuikjes hebt. ik vind varkens geweldig!!! Bij Vlinnie op stal woont ook een groot varken. Eentje met zwarte vlekken. Hij heet Bibi en als je hem roept komt hij eraan knorren en piepen. Als hij in de wei loopt gaat hij wel eens voor Vlin op zijn rug liggen. Vlin gaat dan met zijn lippen over zijn buik.......en gillen dat dat Bibibeest dan doet!!!!!! ik kan zo genieten van dieren van verschillende pluimage die het dan met elkaar heel goed kunnen vinden.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Hoi Viv, je kent me inderdaad van Bokt. Daar heb ik me voor het eerst aangemeld omdat ik FW niet kende. Via Bokt ben ik achter FW gekomen en zo hier terechtgekomen. Bedankt voor je welkom en zo gauw ik weet hoe het moet plaats ik Vlinniefoto's ,nou, eerder oude vieze pantoffelfoto"s want hij ziet er niet uit. Vandaag zijn wel zijn manen weer in model gebracht maar verder is hij wolharig en vies. Hij ligt, als hij op stal staat, het liefst in zijn eigen poep!!!!! Of die stal nou net gezuiverd is of niet, hij lijkt ze op te zoeken en zit soms van zijn oor over wang en schouder tot aan zijn knie onder de poep, de viespeuk. Maar hij is leuk. Als ik mijn jas met touwtje aan de rits aan heb pakt hij altijd dat touwtje vast en gaat dan heen en weer van boven naar beneden met die rits. Je ziet hem dan lol hebben.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Hoi lisa, bedankt voor je welkom. Goh je elleboog gebroken. Doet dat niet verschrikkelijk veel pijn en is dat niet eng om hem dan weer te gaan bewegen. Hoe is het gekomen? Toch geen fjordjesactie hoop ik.Nu heb je ook een heletijd niet kunnen rijden. Jij loopt ook stage bij van den berg. Hij is toch die hengstenhouder met die Rodblakke fjord of heb ik dat nou mis. Goh jullie hebben ook een partij dieren in huis en wat leuk dat je je jonge katje zelf met de fles hebt grootgebracht. Dat heeft een vriendin van ons ook ooit eeens gedaan maar die kat bleeft altijd vrij klein. Het was wel een scheet van een beest, net een hondje.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Hallo Janneke, welkom op FW. Ik ben Ilonka, 37 jaar oud en heb 3 fjorden, Jamie, Mindy en Zortin (halfbroertje van). Daarnaast ook nog een poes, 2 eenden, een geit en een koe en een hangbuikzwijn genaamd Frommel.
Is jouw Vlin de ex-hengst?
Is jouw Vlin de ex-hengst?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Hoi Annabel, bedankt voor je welkom. Hoe kom jij dan aan zoveel paarden om je aandacht over te verdelen. Hoe krijg je dat voor elkaar?????Ik vroeg me dat ook al af van Esther met haar 5 fjorden. Ik vind 1 vlinniebeest al genoeg. Zeker nu de dagen zo kort zijn kan ik al helemaal zo weinig met mijn tijd. Morgen weer lessen, Voor een half uur les ben ik bijna de hele ochtend kwijt.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Ik ben in de gelukkige situatie beland dat mijn grote liefde, tevens de zoon van Bart is en ook nog eens in de boerderij bij de paarden woont. Maar mijn aandacht verdelen varieert van een aai tot een schep voer, tot rijden....zeer divers dus. En ja met dit weer rijdt ik ook nauwelijks. Ik kom de laatste weken nauwelijks verder dan paarden binnen en buiten zetten...(maar dat is schoolverslag-technisch niet de allergrootste ramp, die moest ook nodig afJankeke schreef:Hoi Annabel, bedankt voor je welkom. Hoe kom jij dan aan zoveel paarden om je aandacht over te verdelen. Hoe krijg je dat voor elkaar?????Ik vroeg me dat ook al af van Esther met haar 5 fjorden. Ik vind 1 vlinniebeest al genoeg. Zeker nu de dagen zo kort zijn kan ik al helemaal zo weinig met mijn tijd. Morgen weer lessen, Voor een half uur les ben ik bijna de hele ochtend kwijt.

Geluk is de vrucht van intens werk
Hoi Jeempie, bedankt voor je welkom. Ja, Vlin idd de ex-hengst. Jammer voor Vlin maar fijn voor mij. Ik had hem al ontmoet toen hij hengst was en was meteen verliefd op hem. Later hoorde ik dat hij misschien gecastreerd zou worden en dan verkocht. Nou toen had ik mijn zinnen op hem gezet en ging ik regelmatig informeren hoe het met hem was. En uiteindelijk is hij bij mij gekomen. Het was een emotioneel moment voor mij toen ik zijn gele kontje met streep in de trailer van Rien zag staan. Hij ziet er op dit moment niet uit als een dekhengst met zijn lange haren, weidebuikje en poep-en moddervlekken. Maar dat komt van de zomer wel weer goed. Hij hoeft op dit moment ook niet zoveel te doen. Het is zo'n lieverd maar onder het zadel af en toe een drakement. Een echte fjord??????
Wat leuk dat jij ook een hangbuikzwijntje hebt. Ik vindt varkens zo leuk! (zie reactie opo welkom van Miriam) en een koe!!!!!! Hoe kom je daar nou aan enne.........waar heb je hem voor?
Wat leuk dat jij ook een hangbuikzwijntje hebt. Ik vindt varkens zo leuk! (zie reactie opo welkom van Miriam) en een koe!!!!!! Hoe kom je daar nou aan enne.........waar heb je hem voor?
All that we see
All that we seem
All that we seem
-
Wij hebben onze stal niet in Veghel, maar 5 min verder in Vorstenbosch. Zo'n mooie uitrijmogelijkheden als de Drunense duinen hebben wij niet. Ja, 1 minuut in galop over de Bedafse bergen en dan heb je het Drunense duinen gevoel weer achter de rug. We staan er nu ongeveer een jaar en ik ontdek nog steeds nieuwe uitrijmogelijkheden. Dus wie weet ontdek ik nog wel iets. Maar de Drunense duinen kunnen we hier in ieder geval niet tegenop.Hoi Suzanne, jij woont dus ook in het Brabantse.
Kun je bij veghel nou ook lekker de bossen in? Vlin staat aan de rand van de Drunense Duinen aan de Helvoirtse kant. Ik zit altijd zo met hem in de bossen, heerlijk. Wat jammer dat de Pabo niet gelukt is want het is inderdaad een prachtig.....maar zwaar beroep dat nogal eens wordt onderschat. Maar door de kinderen krijg je er ook veel voor terug. Ik zit nu zo'n 27 jaar in het onderwijs dus ben ik ook nog wel even bezig. En dan is het ook wel eens fijn je hoofd te legen op de rug van een Fjord.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Welkom op FW!
Ik ben Jilly, 18 jaar en woon in België. Heb een bijna 3-jarige ruin en veel verder dan dat kom ik niet qua hobby's
Veel plezier hier
Ik ben Jilly, 18 jaar en woon in België. Heb een bijna 3-jarige ruin en veel verder dan dat kom ik niet qua hobby's

Veel plezier hier

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Welkom op FW, veel plezier hier 
Ik ben Marloes (dochter van Mirjam vorige pagina) 18, heb een Fjord Ukie en shet Zowie en de hangbuikzwijntjes natuurlijk

Ik ben Marloes (dochter van Mirjam vorige pagina) 18, heb een Fjord Ukie en shet Zowie en de hangbuikzwijntjes natuurlijk

Hay Jilly, bedankt voor je welkom. Meer hobby's heb je niet.........een fjord is nogal een hobby om te hebben!!! Daar heb je nogal wat tijd en handen voor nodig. Hoe rijd jij je fjord. Recreatief of op wedstrijden?
All that we see
All that we seem
All that we seem
Hoi Janneke,
Nou wij hebben elkaar in het echt al gezien op de fjordcup toen ik op `mijn` grijze parel zat
Mijn echt eigen fjordje is Taco waar ik tot voor kort in het Z2 mee reed en die nu voor mij fungeert als lekkere recreatie pony
Ik start ook nog op Vera van Sandrien.
Fijn dat Vlin het zo goed heeft, zie hem weleens staan als ik met Clau naar Rien ga
Nou wij hebben elkaar in het echt al gezien op de fjordcup toen ik op `mijn` grijze parel zat

Mijn echt eigen fjordje is Taco waar ik tot voor kort in het Z2 mee reed en die nu voor mij fungeert als lekkere recreatie pony

Ik start ook nog op Vera van Sandrien.
Fijn dat Vlin het zo goed heeft, zie hem weleens staan als ik met Clau naar Rien ga

Hoi marloes, ook jij bedankt voor je welkom. Leuk dat moeder en dochter dezelfde hobby hebben. Gaan jullie er ook wel eens samen op uit?
All that we see
All that we seem
All that we seem
Hoi Kelly, ik mocht va Claudia in het bijzijn van perla niet zeggen dat ze prachtig is want daar werd ze verwaand van. maar nu kan ze me niet horen dus......wat een schoonheid. Jullie zijn een mooie combinatie. Ik vond het erg gezellig afgelopen zaterdag maarre.......is het altijd zo koud????? Heb je trouwens die maffe foto van je gezien die Claudia heeft gemaakt. Staat op Pics Plaza. Ik had begrepen dat er iets niet inorde was met Taco zijn benen en dat je daarom bent gestopt met de sport. Toch knap dat je dat hebt gedaan, zeker nu je al zo ver met hem was gekomen. Maar je hebt gekozen voor je paardje en dat is super.
Ik had van Claudia al gehoord dat je Vlin had zien staan....maar wat is het een pantoffel he, zeker vergeleken met die van jullie.
Morgen weer sinds lange tijd naar de les en door afgelopen zaterdag wil ik toch proberen wat meer te gaan lessen en meer te leren. Ik wordt geen concurent hoor hoewel..........mijn doel is wel de zomerspelen van 2010......grapje!!!!!
Ik had van Claudia al gehoord dat je Vlin had zien staan....maar wat is het een pantoffel he, zeker vergeleken met die van jullie.
Morgen weer sinds lange tijd naar de les en door afgelopen zaterdag wil ik toch proberen wat meer te gaan lessen en meer te leren. Ik wordt geen concurent hoor hoewel..........mijn doel is wel de zomerspelen van 2010......grapje!!!!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
Haha concurrent so wie so niet hoor
Ik vind dat je voor jezelf hoort te rijden en voor eigen gevoel.
Enne gekke foto's die zijn er van mij in overvloed. Clau heeft ook een hele mooi moeder de gans foto van mij
Perla is ook echt een schoonheid maar dat vind ze inderdaad zelf ook .. hoe meer je het zegt hoe mooier ze gaat kijken, gekke griet.
Ze is heel grappig maar ook heel moeilijk qua karakter. Ze kan voor je vliegen maar je ook echt door de stront laten zakken.. houdt je scherp.
Moet ik nog steeds erg aan wennen... Taco is altijd heel fanatiek. Misschien heb je hem wel gezien, hij was de fjord met het playboyteken op zijn bil. Mijn bijrijdster start nog wel met hem zolang het gaat. Hij heeft idd iets aan zijn benen maar gelukkig geen last meer van.
Ik rij met hem nu veel met alleen een halsring om.
Leuk dat je zo fanatiek bent met Vlin

Enne gekke foto's die zijn er van mij in overvloed. Clau heeft ook een hele mooi moeder de gans foto van mij

Perla is ook echt een schoonheid maar dat vind ze inderdaad zelf ook .. hoe meer je het zegt hoe mooier ze gaat kijken, gekke griet.
Ze is heel grappig maar ook heel moeilijk qua karakter. Ze kan voor je vliegen maar je ook echt door de stront laten zakken.. houdt je scherp.
Moet ik nog steeds erg aan wennen... Taco is altijd heel fanatiek. Misschien heb je hem wel gezien, hij was de fjord met het playboyteken op zijn bil. Mijn bijrijdster start nog wel met hem zolang het gaat. Hij heeft idd iets aan zijn benen maar gelukkig geen last meer van.
Ik rij met hem nu veel met alleen een halsring om.
Leuk dat je zo fanatiek bent met Vlin

Van mij ook een 2e poging om me voor te stellen. Ik ben Anita, 46 jaar en getrouwd met Jeroen. Ik ben in het bezit van 3 Fjorden, Meline (16jr, v. Havstad) en haar beide zoons Celony (2jr., v. Balony) en Djambo (1jr., v. ook Balony). Meline is drachtig van de hengst Karant en wij hopen in april een veulentje te krijgen. Met Meline men ik en daar beleef ik veel plezier aan. Ze heeft nu echter zwangerschapsverlof dus ik moet een paar maandjes wachten voor ik weer aan de bak kan. Paardrijden gaat helaas niet meer ivm reuma. Ik heb al bijna 20 jr. niet meer op de rug van een paard gezeten. Zonder mijn grote liefde was het voor mij niet mogelijk om de paarden te hebben.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik ben Francis, 19 jaar en deel samen met mijn zusje fjordenruin Olaf. Binnenkort gaat we echt starten in de B, daar hebben we erg zin in! Leuk dat je voor de klas staat, ik zit nu in het derde jaar van de Pabo in Arnhem. Veel plezier hier!
- Cindy+Uniek
hallo welkom!
ik ben Cindy, 22 jaar woon samen met Leen en trouwen op 24 april dit jaar
wij hebben inmiddels een kleine kudde bij elkaar:
uniek, mijn fjordenmerrie, eerste eigen paardje al van veulen af aan
dj, haar zoon, onze eigen fok (van vjostar)
cherity een kwpn'er van 1,5 en vriendinnetje van uniek
en bertus van een half jaar die de grote shet-vriend van dj is
ook hebben wij nog 3 katten
sylvester is al ruim 17 (die heeft leen al vanaf zijn 7e als kitten)
en ebonby en ivory uit het dierentehuis sinds vorig jaar maart beide net iets ouder dan een jaar de een is helemaal zwart en de ander is helemaal wit!
veel plezier hier op het forum!
ik ben Cindy, 22 jaar woon samen met Leen en trouwen op 24 april dit jaar

wij hebben inmiddels een kleine kudde bij elkaar:
uniek, mijn fjordenmerrie, eerste eigen paardje al van veulen af aan
dj, haar zoon, onze eigen fok (van vjostar)
cherity een kwpn'er van 1,5 en vriendinnetje van uniek
en bertus van een half jaar die de grote shet-vriend van dj is

ook hebben wij nog 3 katten
sylvester is al ruim 17 (die heeft leen al vanaf zijn 7e als kitten)
en ebonby en ivory uit het dierentehuis sinds vorig jaar maart beide net iets ouder dan een jaar de een is helemaal zwart en de ander is helemaal wit!
veel plezier hier op het forum!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik rij gewoon recreatiefJankeke schreef:Hay Jilly, bedankt voor je welkom. Meer hobby's heb je niet.........een fjord is nogal een hobby om te hebben!!! Daar heb je nogal wat tijd en handen voor nodig. Hoe rijd jij je fjord. Recreatief of op wedstrijden?

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Machteld&Falco
Hihi, wat een grappige voorstelling
Wat een beestenbende hou je der op na zeg. Maar is maar net zo gezellig. Mijn complimenten wat je muziekkeuze betreft
Bij mij is het mijn moeder geweest die de deuren naar muziekhemel voor me opende, aangezien er van mij in die tijd nog geen sprake was. Mijn naam is Machteld, ik word deze maand 20 en volg lerarenopleiding aan de hogeschool van Heverlee, België. Ik heb (samen met mijn vriend) een 8-jarige fjord, Falco en een 11-jarige cruzadomerrie Jaldiña. Verder lopen hier ook nog 3 honden rond van groot tot klein en van jong tot oud. De grootste, Mops, is meteen ook de jongste met 2 jaar op de teller. Zij is een kruising van een Bouvier de Flandres met een Border Collie. Dan hebben we Spike, de kleinste, is 9 jaar (wordt er dit jaar 10) en is een Jack Russel. Seppe is de oudste. Een middelgrote kruising husky van 15. Een speciaal gevalletje en mijn allerbeste vriendin. Ik hoop dat ik nog eventjes van haar mag genieten, want de laatste tijd verloopt alles wat trager en moeilijker.
Veel plezier op dit forum gewenst!

Wat een beestenbende hou je der op na zeg. Maar is maar net zo gezellig. Mijn complimenten wat je muziekkeuze betreft

Veel plezier op dit forum gewenst!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!