Bericht
door Carolinef » wo 14 jan 2009, 12:41
dat ben ik niet die er op zit maar zijn huidige baasje,
nee geen klik, gerich e trapper heb er 2x door in t zkh gezeten in die tijd, staleigenaar had ook bijna hoef tegen zijn hoofd, als ik naar de stal ging , draaide hij zijn kont al naar de deur, poetsen was niks dan helde hij zo ver mogelijk weg om maar vooral niet aangeraakt te worden en tsaj ik heb m eigenlijk nooit echt iets gevonden, anderen hadden zoiets van wauw, die is gaaf, leuk , moet je doen bladiebla, terwijl ik nooit zoiets heb gehad van "wauw, in mijn ogen was t gewoon n fries niks meer niks minder.
eigenaren na mij hebben ook moeilijkheden met m gehad hebben mij nog regelmatig gebeld met vragen van; deed ie dat bij jou ook etc etc.
achteraf gezien denk ik dat hij angstig was en zich niet op zijn plek voelde, hoop dat dat nu anders is, denk t wel want hij ziet er wel ontspannen uit.
maar uuuh ikke blijf dus trouw aan mijn fjordenras, dat is nu wel duidelijk, ook voor de mensen om me heen die toen allemaal riepen, koop nu s n echt paard en mij voor gek verklaarde dat ik de fries weg deed, haha!!!