Magnetiseur geweest

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Anouska

Magnetiseur geweest

Bericht door Anouska » ma 05 jan 2009, 18:05

Vandaag is er een magnetiseur op stal geweest voor Bjørn en nog 3 paarden (en mij). Ik had al een tijdje het idee dat hij niet lekker in zijn vel zat, ook zijn rechterachterbeen zinde me niet (al een jaar niet, hebben al meerdere DA's naar gekeken maar vonden niks). Dan begin je af en toe toch wel te denken dat je spoken ziet. Mijn gevoel was inderdaad goed en er waren meerdere dingen aan de hand.
Bjørn had 4 blokades in zijn lichaam.
1e blokade in zijn nek
2e in de hals
3e in de rug
4e in zijn bekken
Ook heeft hij nog steeds last van het litteken van de castratie, vandaar zijn "plas probleem" en dat moet ik dagelijks insmeren met arnica zalf.
Hoe en wat allemaal weet ik niet meer behalve dat de blokade in zijn bekken dus inderdaad de oorzaak was van zijn achterbeen. Nu valt natuurlijk alles wel op zijn plaats wat betreft o.a. rijtechnische problemen. De magnetiseur heeft alles bij Bjørn ook weer rechtgezet, hij was zo braaf. Ook kreeg ik andere dingen te horen over zijn karakter en hoe hij het hier vond en hoe hij over mij dacht. Dat het een heel sensibel paard is, was mij al bekend. In Duitsland heeft hij het op de laatste locatie nooit naar zijn zin gehad. Hier heeft hij het super naar zijn zin en mag de andere paarden met name Namiro erg graag. Het is dan ook de bedoeling dat als het dooit, die 2 samen te gaan zetten. Verder is hij helemaal blij met mij als baasje ontdanks dat hij met zijn "streken" mij probeerd met beide benen in het nu te krijgen (ik blijk met 1 been in het nu en met 1 been in mijn vorige leven te staan).
Ik ben heel erg blij dat ik dit gedaan heb, al waren er een aantal dingen heel erg confronterend. Dit heel erg met betrekking tot mijzelf. Ook was zijn advies om voorlopig nog maar lekker thuis te blijven in de zw, op zoek te gaan naar een huisje voor mijzelf en eens te leren om nee te zeggen. O:)
Zo een heel verhaal maar voel me wel opgelucht.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 05 jan 2009, 18:46

hmmmm wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
maar wordt je dan nu ook begeleid met rijden om het nu goed door te pakken?
en ga je zelf ook naar iemand toe voor het geval dat je met 1 been in een vorig leven staat? lijkt me een heel raar idee en wel verstandig om daar iemand bij te halen die je met 2 benen naar het hier en nu kan krijgen :D

sterkte ermee!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Anouska

Bericht door Anouska » di 06 jan 2009, 23:28

Ik ga ook begeleid worden met rijden. Momenteel reden we toch al weken niet en donderdag komt de zadelmaker en gaan we kijken welk zadel Bjørn gaat krijgen. Langzaam voel ik nu dat mijn andere been in het nu komt, mocht dat vast lopen moet ik weer naar hem toe.

www.fitenvitaaldier.nl
Polle

Bericht door Polle » wo 07 jan 2009, 15:34

Komt wel heel vaag over allemaal, beetje Hollandse nuchterheid lijkt me op zijn plaats.
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » wo 07 jan 2009, 15:51

Ik ben niet zo van het zweverige type, dus ik vind het een beetje vreemd, die vorige levens. Maar als jij je erin vindt en je hebt er iets aan, dan prima. Die blokkades das inderdaad wél een goede zaak dat die zijn opgespoord. Hopelijk werkt de aanpak die je nu moet toepassen. Word je door de magnetiseur zelf begeleid in het rijden? Of hoe zit dat dan?
Anouska

Bericht door Anouska » wo 07 jan 2009, 19:22

@ Polle: Als er hier iemand nuchter is in dat soort dingen, ben ik het wel. Wel heb ik al meerdere keren dingen meegemaakt waardoor ik er anders over ben gaan denken. Maar ieder zijn mening.

@ Machteld: Ik weet ook niet wat ik van die vorige levens moet denken, wel dat de behandeling op mij ook werkt. Ik krijg van de magnetiseur een trainingsschema. Als er weer gereden wordt, gebeurd dat onder zijn begeleiding (dat zal wel een tijdje duren, de bak is nog steeds bevroren).

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie