Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik ben een tijdje afwezig geweest want was niet zo in de mood voor vrolijke fjordenstories.
Deze zomer eerst het mismaakte veulen van Lory, toen eindelijk besloten Masja toch bij Zizoran in de kudde te laten en haar ziek terug gekregen.
Ik heb eigenlijk tot begin november met haar gedokterd, bloedtesten, pretnison, antibiotica en redcel kuren ...
Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met haar en ziet ze er als vanouds tevreden en weldoorvoed uit! Ze is drachtig van Zizoran en ik hoop dat het veulen van al die toestanden niets heeft meegekregen.
Emma groeit op tot een grote mooie en vooral eigenwijze jaarling.
Vandaag was een bijzondere fjordendag. Een van mijn goede voornemens is Lory te beleren onder het zadel. Ze loopt al bijna twee jaar braaf voor de wagen, maar onder het zadel is natuurlijk wel iets anders. Zelf heb ik na een lange tijd niet gereden te hebben weer sinds een jaar les. Nu vind ik

Daar zijn gelukkig geen foto's van. Je merkte dat ze moeite deed haar evenwicht te zoeken en de 'last' te dragen. Verder vond ze alles prima.
Ik ben trots

Alle tips en ervaringen over het inrijden van een fjord zijn welkom, maar misschien moet dat in een ander topic?