(Nee Claudia, schrik maar niet)
Ik kreeg Jackie 23 jaar geleden als verzorgpony van Ot (Audrey). Ze kwam niet vaak, want ze woonde zelf in Amsterdam en ik in Drenthe. Toen Jackie 21 was kreeg ik hem van haar. We bleven altijd contact houden en een jaar of 5 geleden kreeg ze een dochter, Zonne. Heel bijzonder voor Ot, dat de pony waar zij als kind van 9 op had leren paardrijden (Jackie), nu ook door haar dochter bereden werd. Zonne was helemaal gek van Jackie en Diëgo, en het waren háár paarden vertelde ze overal en iedereen. Op school wisten ze niet beter dan dat Zonne 2 paarden in Drenthe had

Daar gaat Zonne op Marga, mama Ot ernaast

Onderweg even ruilen, Jan Willem jongste erop (jaja, ik heb ze naar buiten gekregen, die luie bliksems). Ineens zien we 4 reeën langslopen. Voor Zonne natuurlijk een prachtervaring, zoiets zie je niet in Amsterdam. Ze wist niet wat een ree was, dus we hebben het maar hertjes genoemd.

Marga was de terugweg nogal druk, dus nam ik haar even over van Ot. Ik zei zo tegen Zonne:"Marga moet de trein nog halen geloof ik" (daarmee bedoelde ik dat ze zo'n haast had) Zonne:"wat moet mijn paard in de trein dan? Waar gaat ze dan heen?"

Dus, ik ben mijn paard kwijt. En toen ik vertelde dat er in Mei een veulentje komt zei ze:"oh, dan heb ik volgend jaar gewoon weer 2 paarden dus?"
Tot slot nog een foto die ik vanmiddag van Annemarie kreeg, van Diëgo. Prachtig Annemarie. Ze waren allemaal mooi die je stuurde, die van Jack en mij ook, ontroerend. Heel erg bedankt!