staat op de site.voor 30 november.ik was nog net op tijd.Evaliensvenna schreef:Ik heb m ook, veel foto's!
Misschien kijk ik eroverheen maar kan nergens vinden hoe en wanneer ik op moet zeggen, stel ik wil ermee stoppen. Ik vind het boekje wel leuk maar heb verder niet zoveel meer met het stamboek.
'Het fjordenpaard'
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
ik vind dit nummer niet zo leuk.
zou het zo leuk vinden als er wat meer verhalen ook van de gewone fjorden in zou staan over oe je aan je paardje komt en wat je meegemaakt hebt enzow enzow....
Ga hem denk ook opzeggen maar ben (zoals gewoonlijk) weer eens te laat.
zou het zo leuk vinden als er wat meer verhalen ook van de gewone fjorden in zou staan over oe je aan je paardje komt en wat je meegemaakt hebt enzow enzow....
Yoehoew YOLIEN (V.RONNIE) BEVALLEN VAN ANTON= FLOW 11-05-2009 OM 23.50UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
Ik zou zeggen, geef een voorzet en schrijf wat over je eigen paardjes. Wie weet volgen er meer.serenza schreef:ik vind dit nummer niet zo leuk.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

In deze periode wordt er altijd over de centrale keuring en de regionale keuringen gesproken.
In het voorjaarsnummer komen weer de hengsten aan bod en het verhaal over het dekken.
Maar als je zelf iets wilt insturen hebben ze daar ook geen problemen mee.
Het is een boekje over het stamboekgebeuren en alles eromheen. (het is niet een echt familieboekje waar je leuk kunt keuvelen over je paardje.)
Meer betdoet voor info en uislagen van keuringen en proeven.
In het voorjaarsnummer komen weer de hengsten aan bod en het verhaal over het dekken.
Maar als je zelf iets wilt insturen hebben ze daar ook geen problemen mee.
Het is een boekje over het stamboekgebeuren en alles eromheen. (het is niet een echt familieboekje waar je leuk kunt keuvelen over je paardje.)
Meer betdoet voor info en uislagen van keuringen en proeven.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik moet ook maar eens wat foto's insturen
heb genoeg hele leuke in mijn verzameling.
Leuk boekje weer. Normaal vind ik het nooit zo boeiend, zo'n enorm uitgebreid CK verslag als je er zelf ook bent geweest. Maar dit jaar ben ik niet geweest en heb zo toch een goede indruk van de dag gekregen
Prachtige foto van die ruin met de 5 kinderen op z'n rug trouwens
Ben ook erg nieuwsgierig naar het voorjaarsnummer nu, met het verslag van de Havik-nakomlingen!

Leuk boekje weer. Normaal vind ik het nooit zo boeiend, zo'n enorm uitgebreid CK verslag als je er zelf ook bent geweest. Maar dit jaar ben ik niet geweest en heb zo toch een goede indruk van de dag gekregen

Prachtige foto van die ruin met de 5 kinderen op z'n rug trouwens

Ben ook erg nieuwsgierig naar het voorjaarsnummer nu, met het verslag van de Havik-nakomlingen!

- joske_vuran
- Contacteer:
Ik vond idd de foto van Victor met krista en die 5 kinders ook erg leuk om te zien. Dat dier is zo braaf, viel me tijdens de proeven ook al op.
Vind trouwens de foto van Rien zijn kleindochter en Senna ook erg leuk.
Persoonlijk vind ik het wel leuk om stukjes van de mensen zelf te lezen over hun dagkampioenen.
Alleen jammer dat ze dan weer niet het opgestuurde stukje van Yanneke gebruikt hebben (zal wel te laat gekomen zijn, maar dat was wel een leuk stukje)
Vind trouwens de foto van Rien zijn kleindochter en Senna ook erg leuk.
Persoonlijk vind ik het wel leuk om stukjes van de mensen zelf te lezen over hun dagkampioenen.
Alleen jammer dat ze dan weer niet het opgestuurde stukje van Yanneke gebruikt hebben (zal wel te laat gekomen zijn, maar dat was wel een leuk stukje)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
En mijn Bullie staat er ook in
Inclusief actie foto's. Kon me overigens prima in het commentaar vinden wat ze over hem schreven. Hij loopt inderdaad kort en zeker als je niet warm hebt kunnen lopen (en als je meer op 2 als op vier benen staat
)

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ja het boekje !!! Wij waren al super trots op onze fjordjes maar nu groeien we nog meer naar z'n verslag. Op Uller zijn we heel trots maar ook vooral Ouzzie is z'n fijn/leuk gebruikspaard wat toch ook heel erg belangrijk is en wanneer ze het dan ook zo goed doet op een CK !! Wat wil je nog meer ???
Het stukje over Tsjechie vond ik ook erg leuk om te lezen en Zhanthi, ja over een leuk gebruikspaard gesproken...daar maak zij toch wel reclame voor.
Het stukje over Odin vond ik ook leuk geschreven en ook z'n leuk paard.
En meneer Pisa een hele aardige man met een eigen mening en dat is zeker positief bedoeld. Was ook echt een persoonlijkheid.
Het stukje over Tsjechie vond ik ook erg leuk om te lezen en Zhanthi, ja over een leuk gebruikspaard gesproken...daar maak zij toch wel reclame voor.
Het stukje over Odin vond ik ook leuk geschreven en ook z'n leuk paard.
En meneer Pisa een hele aardige man met een eigen mening en dat is zeker positief bedoeld. Was ook echt een persoonlijkheid.
Het herfstnummer is altijd vol met de CK, dat is al zolang ik lid ben van het stamboek. Winternummer is altijd met keuingsuitslagen en de andere nummers staan altijd verhalen van leden. En idd doe zelf ook eens een voorzet en stuur wat in.serenza schreef:ik vind dit nummer niet zo leuk.
Om daar nou meteen je lidmaatschap voor op te zeggen..... maarja zal wel hip zijn ofzo.
Is moeder Minerva nog wel bij jullie?Aurora schreef:Hier is hij ook net binnen en zag dat Rijan erin staat.
Rijan, gefokt uit Minerva, hebben wij als 4 jarige verkocht, een ontzettend leuke eigenzinnige ruin !
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco