heb hem eerst in de 40x80 bak buiten gereden, longeer m ook niet meer voordat ik erop kruip en hij heeft gister stil gestaan, lekker 20 min gereden, sturen gaat steeds beter en heb hem zelfs om galopje gevraagd, ging met wat bokken gepaard en voelde heel ongeballanseerd aan, maar hij heeft iig gedaan waar ik hem om vroeg.
Toen nog even uitgestapt buiten en aan de hand mee genomen de binnebak in, tsja de 1e keer moet r toch ooit s van komen he, ik was van plan rondje hoefslag te lopen aangezien hij mi ook wel moe was van buiten, maar eenmaal binnen spitsen de oortjes zich en liep hij wat vlotter door, 1 iemand kreeg les op de binnen hoefslag en een ander galoppeerde op de buiten hoefslag en wij zigzagden er braaf tussendoor, zo braaf dat ik uiteindelijke op de A/C lijn heb halteghouden en opgestegen ben, meneer aan lange teugel nog paar keer door de bak laten lopen, hij was weer super braaf, enige waar hij van even stil bleef staan was zijn eigen spiegelbeeld haha, maar verder...........meeeega braaf, echt mijn spook heeft het uitgevonden, zo braaf was Ubie nog niet eens!!!!