Mijn foto's van de rit in Drouwen (mijn serie nu compleet)
Jet reed zonder zadel! Heb respect voor haar! Ik heb gewoon van Jet genoten, haha, die stráált de héle rit! Als er iemand is die plezier met haar paardje heeft is zij het wel (wij allemaal trouwens hoor!)
Ach Tamara.........is eens wat anders zo op de foto, haha. Nee hoor, je reed niet voor schut, anders hadden we het wel gezegd!
Ach Tamara.........is eens wat anders zo op de foto, haha. Nee hoor, je reed niet voor schut, anders hadden we het wel gezegd!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
hele leuke foto's anita, ik vrolijk aan het inpikken, dank je wel. Valt me nu op dat bink zn neusriem wel erg dun is, mss toch maar weer ander pakken, die vondt ik zo dik.........
Hmz, zo op bink lijk ik trouwens nog best een lang end........hopen dat bink nog flink gaat groeien, dat verhoudigen wat beter worden.
ik heb ook genoten van Jet en Erna, dat plezier wat die twee uitsralen, dat is genieten.
Heb genoten van heel de dag. alles werkte ook mee.
Hmz, zo op bink lijk ik trouwens nog best een lang end........hopen dat bink nog flink gaat groeien, dat verhoudigen wat beter worden.
ik heb ook genoten van Jet en Erna, dat plezier wat die twee uitsralen, dat is genieten.
Heb genoten van heel de dag. alles werkte ook mee.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Geertje we hadden de luxe van goede fotograven
Ze stelde zich proffesioneel op in de bosjes en stalkten ons de hele rit als echte papparazzi
Erg leuk dat Annemarie, Anita en Ivonne foto's hebben gemaakt van deze gezellige rit!
op Erna rijd ik graag zonder zadel de één draagt een muts om warm te blijven (Tamara:) en een ander heeft een warme kont
. Ernie zit als een stoeltje en geloof me op Marga zit je denk ik nog comfortabeler.
@Truus1970, Bink vond ik al mooi aan de maat!
@Anita was idd grappig toevallig met twee dezelfde auto's te komen en dan ook nog eens in de zelfde kleur, fijne wagen voor de trailer!
Hoe heeft je dochter het gedaan op wedstrijd Miriam?

Erg leuk dat Annemarie, Anita en Ivonne foto's hebben gemaakt van deze gezellige rit!
op Erna rijd ik graag zonder zadel de één draagt een muts om warm te blijven (Tamara:) en een ander heeft een warme kont

@Truus1970, Bink vond ik al mooi aan de maat!
@Anita was idd grappig toevallig met twee dezelfde auto's te komen en dan ook nog eens in de zelfde kleur, fijne wagen voor de trailer!
Hoe heeft je dochter het gedaan op wedstrijd Miriam?
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Heel erg goed. het duurde eindeloos voor ze aan de beurt was, omdat de jury niet op kwam dagen. Gelukkig kon er toch andere jury geregeld worden. Ondanks 1 keer verkeerde galop en met verkeerde hand groeten toch een winstpunt! Heel knap gereden verder. Dit zijn trouwens geen gewone wedstrijden maar FNRS proeven.Jet&Erna schreef: Hoe heeft je dochter het gedaan op wedstrijd Miriam?
Mirjam
Dit was niet haar eerste winstpunt. Ze is begonnen in de f2, en van elke proef zijn er 2 die je moet halen. Ze heeft nu dus f6a gehaald, dus was de 9e proef die ze haalde. Iedere keer mag je door met een winstpunt.Jet&Erna schreef:Je dochter zal wel helemaal in de wolken zijn met haar eerste winstpunt Mirjam. Leuk op naar de volgende proeven!
Mirjam
en ClaudiaJet&Erna schreef:Erg leuk dat Annemarie, Anita en Ivonne foto's hebben gemaakt van deze gezellige rit!

Waren nog best leuke mogelijkheden onderweg paprazzi te spelen

Baranna 13-5-2006
Inderdaad, hij trekt zonder problemen. Maar ook zonder trailer er achter vind ik het een fijne auto om in te rijden. En de hoge instap is ook ideaal.Jet&Erna schreef:@Anita was idd grappig toevallig met twee dezelfde auto's te komen en dan ook nog eens in de zelfde kleur, fijne wagen voor de trailer!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

pardonLovemischa schreef:en ClaudiaJet&Erna schreef:Erg leuk dat Annemarie, Anita en Ivonne en Claudia foto's hebben gemaakt van deze gezellige rit!
![]()
Waren nog best leuke mogelijkheden onderweg paprazzi te spelen

Claudia was ook helemaal in haar element als fotografe!
@Anita de hoge instap zal voor jou helemaal ideaal zijn, fijn!
'Je ziet pas wat je hebt,
Ha nog meer genieten in Drouwen, moet eerlijk zeggen had geen flauw idee waar dat lag.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
drouwen is een van de mooiste plekjes in drenthe. Heerlijk bos, hunebedden, voor mensen schijnbaar altijd interesant.......... en natuurlijk dourwenerzand, super voor de kinderen en leuk voor je beurs
(beetje reklame voor drenthe)
(beetje reklame voor drenthe)
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.