Ik vind het allemaal nog steeds super sjit. Niet zozeer dat we geen wedstrijden meer mogen rijden maar meer het hele spatgebeuren

Taco loopt op dit moment echt als een zonnetje ... het zit veel meer tussen mijn oren dan in zijn benen.
Het filmpje heb ik zonder geluid gemaakt, degene die er bij zijn geweest weten dat dit toch niet echt fijn is om te horen aan het eind.
Ik heb er muziek onder gezet die voor mij een betekenis hebben, al kan ik me voorstellen dat het niet de smaak is van iedereen.
De kwaliteit van het filmpje is helaas niet erg goed maar wilde het toch graag hier neerzetten.
Een groot deel van jullie hebben ons altijd erg gesteund door leuke reacties en goede tips, daarom wilde ik ook het afscheid hier neerzetten. Dan is het voor mij ook echt afgesloten.
Het is absoluut niet de beste proef die we ooit gereden hebben maar ik denk dat iedereen zich wel kan voorstellen dat ik daar niet echt mee bezig was.
Het filmpje
Taco en ik... our last dance together
Deze 2 foto's betekenen voor mij erg veel.
Gemaakt op de dag van onze eerste officiele kur..
Ik liep hier al 3 weken ziekenhuis in en uit en achteraf gezien liep Taco hier met spat op zijn pijnlijkst.
Hij heeft die dag niets aan mij gehad, maar ik de wereld aan hem... net zoals in al onze wedstrijden.. hij was er altijd voor mij...

Vlak na onze laatste wedstrijd gemaakt... Taco die nog altijd kijkt alsof hij samen met mij de hele wereld aan kan.. en dat kunnen we ook.. alleen niet meer in de dressuurring