Om 11 uur waren we welkom bij de pensionstal waar Tamara Karev heeft staan. Eerst even keninismaken en elkaar paardjes bekijken. Snel een hapje en een drankje en opzadelen maar. Hier een fotoreportage van deze gezellig rit:
Daar gaan ze. 6 Fjorden, 1 Ijslander en 1 Tinker. Claudia reed de eerste helft op Marga. Ik ging met Anita en Annemarie in de auto mee om onderweg foto’s te maken.

Daar komen ze aan, mooi gezicht, al die gele tornado’s!

Petje af voor Jet, die de hele rit zonder zadel meereed! En dat op de nog superactieve Erna van 24!

Onder de tunnel door………….

v.l.n.r. Ineke op Britt, Megan op Zero, Mirjam op ?

Zoek de dwarsligger………

Alle 8 op een rij!

Claudia en Marga, vertrouwd gevoel

Yvonne en Binky. Wat een braverd voor zo’n jong dier. Britt ook, zó braaf….

Claudia spreekt Marga nog even streng toe. Hier gingen we wisselen, ik op Marga, Claudi met Anita en Annemarie in de auto. Mirjam haakte hier af, zij ging vanaf hier met de trailer naar huis.

Marga vond Erna erg leuk. De vlotte dames, oudste 2 van het stel, voorop

Na een stuk draf had Marga een tak in haar staart hangen, ze sjouwde gewoon door……

Met z’n allen bij het hunebed.

Annemarie, bedankt voor het maken van de foto’s met mijn toestel, zitten héle leuke bij!!
Dit is maar een “kleine” selectie, we hebben samen 135 foto’s gemaakt. Ik heb van iedereen wel wat, als je er belang bij hebt, pb me even, stuur ik ze je!
Na de rit hebben we bij Tamara op stal wat gedronken en nagepraat. Marga moest zó nodig plassen dat ze dat gewoon daar deed waar ze vastgebonden stond. Ze pieste zowat over mijn cap en hoofdstel heen. Claudia kon het nog net op tijd in veiligheid stellen. Later gooide de stalkat een mandje met broodjes en fruit om, die natuurlijk in Marga's zooi viel........bah.........
Bedankt voor de leuke dag dames, is zeker voor herhaling vatbaar! Tamara, bedankt voor het organiseren en de gastvrijheid daar bij jou op stal!