Jolita, uitleg vekoop..
joh Gael dat is een flinke knoop die je door moest hakken maar hopelijk voel je je ook beetje opgelucht want zowel voor jou als voor Jolita kan het vanaf nu beter gaan.
succes met het vinden van een hele fijne thuis en eigenaar(s) en geef je zelf de rust dat dit de beste oplossing is voor jullie beide.
succes met het vinden van een hele fijne thuis en eigenaar(s) en geef je zelf de rust dat dit de beste oplossing is voor jullie beide.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Hier kan ik me helemaal in vinden, bedankt voor je lieve reactie! ik had het van jou en Vera ook gevolgtLisa schreef:Ik weet hoe je je ongeveer voelt!! Ik heb ook zo in dubio gestaan, maar nu is Vera ook weg en echt naar top mensen en het is echt beter zo! Ze zijn super gek op haar en ik vind het daarom een stuk minder erg!! Toch mis je haar, maar het doet je goed dat er mensen zijn die ook zo gek op 'jouw' paardje zijn. Zelf ga ik nu ook ervaren hoe het is om dan een andere pony weer te hebben. Daar heb ik heel veel zin in.
Ik wens je sterkte met de verkoop en er komen vast lieve mensen langs!

Iedereen bedankt trouwens, voor alle lieve reacties! doet me goed

Waarschijnlijk komen er overmorgen kijkers en misschien gaat ze meteen mee..
Jolita
Misschien wel een moeilijke beslissing, maar wel een wijze!
Soms is het beter om afscheid van elkaar te nemen en zo jezelf en je paard nieuwe kansen te geven.
Zal niet makkelijk zijn, maar ik vind het dapper dat je het besluit genomen hebt.
Ik zie vaak genoeg mensen jaren modderen zonder plezier van ruiter en paard. Dan kan je beter doen wat jij nu doet.
Soms is het beter om afscheid van elkaar te nemen en zo jezelf en je paard nieuwe kansen te geven.
Zal niet makkelijk zijn, maar ik vind het dapper dat je het besluit genomen hebt.
Ik zie vaak genoeg mensen jaren modderen zonder plezier van ruiter en paard. Dan kan je beter doen wat jij nu doet.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Tjee wat een zware beslissing is dat voor je geweest. Ik weet hoe je je voelt, ik heb dat met de verkoop van Ronan ook. Ben blij als er iemand komt kijken, en zeker als het dan ook klikt. Maar ontzettend moeilijk als er een datum afgesproken wordt wanneer hij daar naar toe zou moeten. (heb dit 1x mee gemaakt, tot nu toe, en ik bleef huilen. De koop is toen niet doorgegaan, ze haakte af.) maar ja, ik weet wel hoe ik ga reageren....
Sterkte met alles.
Sterkte met alles.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
En het is al helemaal erg, dat je jezelf gaat voorbereiden op de dag dat hij/zij weg gaat en het gaat die dag opeens niet door. Ik heb dat voor een week terug gehad en ik hoop dat ze aankomend weekend echt kunnen komen 
Ik ga haar echt vreselijk missen, maar merk wel dat ik al 'afscheid' heb genomen en afstand neem. Het blijft moeilijk en ik kan wel blijven huilen, vooral als ze mij komt knuffelen..dan is ze zo ontzettend lief!
Ondertussen kijk ik zelf nog wat rond, ik ben zaterdag en dinsdag bij vier pony's wezen kijken (alle vier op dezelfde stal) maar dat is niks geworden. Ik heb er ook geen haast bij, laat het liever allemaal even bezinken
Nogmaals bedankt voor de berichtjes!

Ik ga haar echt vreselijk missen, maar merk wel dat ik al 'afscheid' heb genomen en afstand neem. Het blijft moeilijk en ik kan wel blijven huilen, vooral als ze mij komt knuffelen..dan is ze zo ontzettend lief!
Ondertussen kijk ik zelf nog wat rond, ik ben zaterdag en dinsdag bij vier pony's wezen kijken (alle vier op dezelfde stal) maar dat is niks geworden. Ik heb er ook geen haast bij, laat het liever allemaal even bezinken

Nogmaals bedankt voor de berichtjes!

Jolita