Update Saphyra en Linda
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Update Saphyra en Linda
Heey allemaal,
hier weer eens een berichtje van onze kant. Hoe graag ik ook zou willen, ik heb er helaas gewoon geen tijd meer voor om regelmatig te FW-en.
Met ons gaat het wel supergoed. Heb vanaf de zomer weer regelmatig op Saphyra gereden en dat gaat supergoed, helemaal blij dus. De ellende die ik met mijn verzorgster had is ook deels opgelost, maar of we definitief verder gaan moet nog even besproken worden. Ik zoek namelijk een nieuwe stal voor Saphyra, aangezien mijn stalbaas de stalhuur vanaf januari met 50 euro verhoogd. Dit omdat hij dan alleen nog maar volpension aanbiedt, de prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan echter niet meer goed dus we zoeken wat nieuws. Heb een mooie stal op het oog met 7 hectare weiland erbij, maar helaas een wachtlijst van een jaar...
Naast mijn huidige stal ligt nog een kleine stal, wil wel kijken of daar tijdelijk plek is. Voordeel daar is dat de paarden ook in de winter dagelijks op een grote wei kunnen maar qua rijden zijn er slechte faciliteiten, een natte buitenbak en een minibinnenbak waar je in 2 galopsprongen aan de overkant bent. Maar voor tijdelijk misschien geen slechte oplossing.
Met rijden moet ik binnenkort weer tijdelijk stoppen want onze 3e spruit is in aantocht, in juni krijgen Quinn en Zenne een broertje of zusje.
Saphyra heeft laatst trouwens nog als Sinterklaaspaard rondgelopen voor de sinterklaasmiddag van mijn werk, alleen Quinn snapte er niks van waarom Sint op "haar" paard rondreed, ik heb haar maar verteld dat het paard van sinterklaas een beetje ziek was en een dagje in de stal moest blijven hihi.
Zo dat was het weer een beetje van onze kant.
hier weer eens een berichtje van onze kant. Hoe graag ik ook zou willen, ik heb er helaas gewoon geen tijd meer voor om regelmatig te FW-en.
Met ons gaat het wel supergoed. Heb vanaf de zomer weer regelmatig op Saphyra gereden en dat gaat supergoed, helemaal blij dus. De ellende die ik met mijn verzorgster had is ook deels opgelost, maar of we definitief verder gaan moet nog even besproken worden. Ik zoek namelijk een nieuwe stal voor Saphyra, aangezien mijn stalbaas de stalhuur vanaf januari met 50 euro verhoogd. Dit omdat hij dan alleen nog maar volpension aanbiedt, de prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan echter niet meer goed dus we zoeken wat nieuws. Heb een mooie stal op het oog met 7 hectare weiland erbij, maar helaas een wachtlijst van een jaar...
Naast mijn huidige stal ligt nog een kleine stal, wil wel kijken of daar tijdelijk plek is. Voordeel daar is dat de paarden ook in de winter dagelijks op een grote wei kunnen maar qua rijden zijn er slechte faciliteiten, een natte buitenbak en een minibinnenbak waar je in 2 galopsprongen aan de overkant bent. Maar voor tijdelijk misschien geen slechte oplossing.
Met rijden moet ik binnenkort weer tijdelijk stoppen want onze 3e spruit is in aantocht, in juni krijgen Quinn en Zenne een broertje of zusje.
Saphyra heeft laatst trouwens nog als Sinterklaaspaard rondgelopen voor de sinterklaasmiddag van mijn werk, alleen Quinn snapte er niks van waarom Sint op "haar" paard rondreed, ik heb haar maar verteld dat het paard van sinterklaas een beetje ziek was en een dagje in de stal moest blijven hihi.
Zo dat was het weer een beetje van onze kant.

Re: Update Saphyra en Linda
Heey Linda en marc,
Van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige gezinsuitbreiding
En hopelijk vind je snel een leuke stal voor Saphyra
Liefs en groetjes
Van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige gezinsuitbreiding

En hopelijk vind je snel een leuke stal voor Saphyra
Liefs en groetjes
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Leuk updateje hoor!
Hopelijk vind je snel een fijn plekje voor Saphyra.
En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hopelijk vind je snel een fijn plekje voor Saphyra.
En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Gefeliciteerd, dan hebben we al 3 zwangere meiden hier op het forum (al zijn Ilona en ik nog groentjes en jij doorgewinterd
). Als Saphyra elke dag het land op kan lijkt me dat ook wel ideaal, zeker als je niet helemaal zeker weet of je zo nog een bijrijder wilt. Onze shet heeft altijd vrij, en die hoor ik ook niet klagen.

Gefeliciteerd Linda en Marc! Wordt druk zo bij jullie. Fijn dat het ook goed gaat met Saphyra.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Dat wordt gezellig bij jullie.
Heerlijk dat het met je paardje ook goed gaat en een tijdelijke oplossing is toch niet zo verkeerd.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Dat wordt gezellig bij jullie.
Heerlijk dat het met je paardje ook goed gaat en een tijdelijke oplossing is toch niet zo verkeerd.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- nancy imka
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wanneer ben je uitgerekend?
Vind het niet moeilijk te combineren kleine kinderen en een paard?

Wanneer ben je uitgerekend?
Vind het niet moeilijk te combineren kleine kinderen en een paard?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Jawel het is wel een lastige combinatie, maar wel tijdelijk. Quinn die vindt het tegenwoordig heel erg leuk om mee te gaan naar Saphyra en is al een echte miniruiter, als Zenne groter is neem ik haar ook mee en ach over een paar jaar sleep ik wel 3 kids mee naar stal. Saphyra vindt het allemaal best met die kleine kindjes. Maar feit blijft dat ik niet zomaar op elk tijdstip even lekker kan gaan rijden.