Hoi Emmy, ons ken je ook nog, toch? Al moet ik zeggen dat er in het begin even geen belletje ging rinkelen (schaam, schaam).
Blijkbaar is er tijdens de ABOP iets met Uller gebeurd? Is hij uitgeschoven of zo? Wij moesten nl al op tijd weg omdat Leo moest gaan werken.
We zullen je vast nog wel tegen komen hier. Veel plezier in ieder geval.
indien nodig even "voorstellen
-
hoi!!
ken jullie inderdaad ook al een tijdje van gezicht en af en toe een babbeltje (zoals nog op de keuring van dordt dit jaar)
maar ik ben dus Eveline, 23 jaar en in het bezit van ydel(fjelljonxbjorgard)
zij is nu voor de 3e keer drachtig.
na eerst een gezond veulen, Caya, te hebben gehad en vorig jaar helaas een dood merrieveulen van Hermansen..
Dit jaar dus weer drachtig van Hermansen en hopen dat het niet weer in de laatste maand afkomt..
dus de zwaarste loodjes moeten nog komen!!!
gezellig dat je nou ook hierzit!!!
veel plezier!
ken jullie inderdaad ook al een tijdje van gezicht en af en toe een babbeltje (zoals nog op de keuring van dordt dit jaar)
maar ik ben dus Eveline, 23 jaar en in het bezit van ydel(fjelljonxbjorgard)
zij is nu voor de 3e keer drachtig.
na eerst een gezond veulen, Caya, te hebben gehad en vorig jaar helaas een dood merrieveulen van Hermansen..
Dit jaar dus weer drachtig van Hermansen en hopen dat het niet weer in de laatste maand afkomt..
dus de zwaarste loodjes moeten nog komen!!!
gezellig dat je nou ook hierzit!!!
veel plezier!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
suzanne : natuurlijk ken ik jullie we zijn elkaar vaak genoeg tegen gekomen en Uller is tijdens de Abop buiten een beetje ondeugend geweest.
Eveline : wij hadden helaas iets gemeenschappelijks dit jaar !! maar ook Jester is gelukkig weer dragend van Hermansen en hopen in 2009 een gezond veulen te krijgen. Wel spannend hoor..
Marloes : natuurlijk kan ik jou en Ukie.Pas nog met je moeder over jou gehad !!! (positief hoor)
Eveline : wij hadden helaas iets gemeenschappelijks dit jaar !! maar ook Jester is gelukkig weer dragend van Hermansen en hopen in 2009 een gezond veulen te krijgen. Wel spannend hoor..
Marloes : natuurlijk kan ik jou en Ukie.Pas nog met je moeder over jou gehad !!! (positief hoor)